احکام جدید بازنشستگان کشوری ۱۴۰۳ | ورود به سایت احکام جدید بازنشستگان کشوری با کد پرسنلی+ فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته با دو کد ملی و پرسنلی

احکام جدید بازنشستگان کشوری ۱۴۰۳ | ورود به سایت احکام جدید بازنشستگان کشوری با کد پرسنلی+ فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته با دو کد ملی و پرسنلی

پربازدیدترین این هفته:

هشدار مسئولیت سرمایه گذاری
دیگران در حال خواندن این صفحات هستند:

اشتراک گذاری این مطلب:

فهرست مطالب:

با خبر “احکام جدید بازنشستگان کشوری ۱۴۰۳ | ورود به سایت احکام جدید بازنشستگان کشوری با کد پرسنلی+ فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته با دو کد ملی و پرسنلی” در خدمت شما هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، احکام جدید بازنشستگان کشوری ۱۴۰۳ را به همراه ساده ترین روش ورود به سایت احکام جدید بازنشستگان کشوری با کد پرسنلی و فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته با دو کد ملی و پرسنلی در اندیشه معاصر شرح داده ایم و اضافه می کنیم حقوق بازنشستگان کشوری سال ۱۴۰۳، به میزان ۲۰ درصد، نسبت به آخرین حکم حقوق سال قبل، افزایش خواهد داشت و بنابراین احکام جدید بازنشستگان کشوری ۱۴۰۳ متناسب با این مبلغ افزایش حقوق، اصلاح گردیده و از طریق ورود به سایت احکام جدید بازنشستگان کشوری سامانه صندوق بازنشستگی کشوری قابل دریافت می باشد.

جهت اطلاع از آخرین و بروزترین اخبار بازنشستگان" کانال تلگرام اخبار بازنشستگان" را دنبال کنید.

احکام جدید بازنشستگان کشوری

به دلیل افزایش نرخ تورم در کشور ایران، دولت و مجلس هر ساله با رعایت بودجه کل کشور، حقوق کارگران، کارمندان و بازنشستگان را نیز تا حد امکان، متناسب با نرخ تورم افزایش داده تا این افراد برای تامین مایحتاج خود و خانواده شان با مشکل مواجه نشوند.

 

افزایش حقوق بازنشستگان کشوری نیز هر ساله در حکم حقوق بازنشستگان کشوری منعکس گردیده و توسط صندوق بازنشستگی کشوری به اطلاع آن ها می رسد. بدین منظور، صندوق بازنشستگی کشوری اقدام به تاسیس سامانه ای نموده است که بازنشستگان کشوری می توانند در ابتدای هر سال، با مراجعه به آن برای دریافت احکام جدید بازنشستگان کشوری مراجعه نمایند.

 

در اندیشـه معاصر ، ابتدا به توضیح احکام جدید بازنشستگان کشوری ۱۴۰۳ پرداخته، پس از معرفی نحوه ورود به سایت احکام جدید بازنشستگان کشوری، نحوه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان کشوری را توضیح خواهیم داد. در نهایت، زمان صدور احکام جدید بازنشستگان کشوری ۱۴۰۳، فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته با کد ملی fish.medu.ir، فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی و فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی ارائه شده است.

احکام جدید بازنشستگان کشوری ۱۴۰۳

با توجه به اینکه نرخ تورم در کشور ما سرعت فزاینده ای را داشته و هر ساله شاهد افزایش قیمت ها در بخش های مختلف اقتصادی کشور می باشیم، نهادهای حمایت کننده کارمندان و کاگران نیز سعی بر این داشته تا با جلب موافقت دولت و مجلس، حقوق این گروه ها را نیز تا حد امکان، متناسب با نرخ تورم افزایش داده تا این افراد برای تامین معاش خود و خانواده شان دچار مشکل نشوند.

 

سازمان بیمه ‌ای مربوط به بازنشستگان کشوری، صندوق بازنشستگی کشوری بوده که با دارا بودن شخصیت حقوقی مستقل از زیر مجموعه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و مسئولیت اداره امور بازنشستگان کشوری را بر عهده دارد. صندوق بازنشستگی کشوری هر ساله با توجه به تصمیم دولت و مصوبه مجلس، افزایش حقوق بازنشستگی بازنشستگان کشوری را اجرایی نموده و منابع لازم برای پرداخت آن را ارائه می نماید.

 

افزایش حقوق بازنشستگان کشوری، هر ساله در حکم حقوق بازنشستگان کشوری منعکس گردیده و از طریق صندوق بازنشستگی کشوری به اطلاع آن ها می رسد. طبق احکام جدید بازنشستگان کشوری ۱۴۰۳، به میزان ۲۰ درصد نسبت به آخرین حکم حقوق سال هزار و چهارصد و دو، افزایش خواهد داشت و بنابراین احکام جدید بازنشستگان کشوری ۱۴۰۳، متناسب با این مبلغ افزایش حقوق اصلاح گردیده و در اختیار آن ها قرار خواهد گرفت.

ورود به سایت احکام جدید بازنشستگان کشوری

به گزارش اندیشه معاصر، در سال های گذشته، بازنشستگان کشوری، در ابتدای سال و پس از تصویب و اعمال افزایش حقوق بازنشستگی باید برای اطلاع از احکام جدید بازنشستگان کشوری حضورا به صندق بازنشستگی کشوری مراجعه نموده و cspf ir احکام جدید بازنشستگان کشوری خود را دریافت می نمودند که فرآیندی وقت گیر و هزینه بر بود.

 

به همین دلیل، همراستا با گسترش مفهوم دولت الکترونیک و غیر حضوری شدن خدمات دولتی، صندوق بازنشستگی کشوری نیز اقدام به تاسیس سامانه ای نموده است که بازنشستگان کشوری می توانند در ابتدای هر سال، با مراجعه به آن برای دریافت احکام جدید بازنشستگان کشوری اقدام نمایند. لینک ورود به سایت احکام جدید بازنشستگان کشوری cspf.ir در قسمت زیر ارائه گردیده است.

سایت و سامانه cspf ir احکام جدید بازنشستگان کشوری همچون سال های گذشته سایت صندوق بازنشستگی کشوری به آدرس cspf.ir بوده که بازنشستگان کشوری می توانند با مراجعه به آن و بی آن که نیاز به مراجعه حضوری باشد، از طریق بخش (درگاه خدمات الکترونیکی) برای دریافت احکام جدید بازنشستگان کشوری ۱۴۰۳ و اطلاع از میزان افزایش حقوق بازنشستگی خود اقدام نمایند.

نحوه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان کشوری

بازنشستگان کشوری برای دریافت حکم حقوق احکام جدید بازنشستگان کشوری ۱۴۰۳ و فیش حقوقی بازنشستگان لازم است که ابتدا وارد سامانه احکام جدید بازنشستگان کشوری شوند. در ادامه مقاله، ورود به سامانه احکام جدید بازنشستگان کشوری و نحوه دریافت حکم حقوق احکام جدید بازنشستگان کشوری ۱۴۰۳ ، توضیح داده شده است:

 

۱شخص ابتدا، باید مرورگر دستگاه خود را باز کرده و آدرس سایت صندوق بازنشستگی کشوری یعنی cspf.ir را جست و جو نماید تا وارد صفحه اصلی سایت شود.
۲برای دریافت حکم حقوق احکام جدید بازنشستگان کشوری ۱۴۰۳، شخص باید بر روی گزینه حقوق کلیک نماید.

۳در صفحه جدید؛ یعنی صفحه درگاه خدمات الکترونیکی سایت صندوق بازنشستگی کشوری، شخص باید بر روی گزینه دریافت فیش و حکم حقوقی کلیک کند.

۴اکنون فرد برای دریافت حکم حقوق احکام جدید بازنشستگی کشوری ۱۴۰۳ خود، باید اطلاعات مربوط به ورود به سامانه را در کادرهای مربوطه وارد کرده و دکمه ورود را کلیک نماید.

پس از اینکه فرد وارد پورتال شخصی خود در سامانه درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری گردید، می تواند برای مشاهده و دریافت حکم حقوق احکام جدید بازنشستگی کشوری خود اقدام کند.

زمان صدور احکام جدید بازنشستگان کشوری ۱۴۰۳

در بخش های قبل، احکام جدید بازنشستگان کشوری ۱۴۰۳، سامانه احکام جدید بازنشستگان کشوری cspf.ir و نحوه دریافت حکم حقوق را بررسی نمودیم. سوالی که در این بخش، مطرح می شود؛ آن است که زمان صدور احکام جدید بازنشستگان کشوری ۱۴۰۳ و تامین اجتماعی، چه موقع می باشد.

 

احکام جدید بازنشستگان کشوری، در سال های گذشته، در فروردین ماه اعلام می شد. با توجه به روال سال های گذشته، افزایش حقوقی بازنشستگان ۱۴۰۳ نیز در فروردین ماه سال جاری، اعلام گردید و در حقوق ماه فروردین آن ها، اعمال شد.

 

در مورد احکام جدید بازنشستگان تامین اجتماعی نیز، لازم به ذکر است، معمولا حکم جدید بازنشستگان کشوری، در فروردین ماه اعلام می شود. در سال ۱۴۰۳ نیز، افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، از اردیبهشت ماه در فیش حقوقی آن ها اعمال شده و ما به التفاوت فروردین ماه، در فیش حقوقی خردادماه به این افراد پرداخت خواهد گردید.

فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته با کد ملی fish.medu.ir

در قسمت گذشته، به نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی پرداخته و در این خصوص بیان نمودیم که برای اخذ این فیش از سامانه جدید فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir نیازی به وجود کد پرسنلی نمی باشد و افراد می توانند با ثبت نام در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند و درج شماره همراه و رمز یک بار مصرف، فیش خود را مشاهده نمایند.

 

در این میان، ممکن است که این سوال در ذهن برخی افراد مطرح شود که آیا امکان دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی fish.medu.ir امکان پذیر می باشد یا خیر؟ و اگر پاسخ به این پرسش مثبت است، مراحل و نحوه اخذ فیش حقوقی بازنشستگان آموزش و پرورش و فرهنگیان به چه صورت می باشد؟

 

در پاسخ به پرسش دریافت فیش حقوقی با کد ملی می بایست بیان نمود که، سامانه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان از fish.medu.ir به سایت my.medu.ir (مای مدیا فرهنگیان) تغییر یافته است. هم چنین، برای اخذ فیش حقوقی از سایت my.medu.ir نیازی به درج کد ملی نبوده و افراد می توانند با شماره همراه و کد یک بار مصرف ارسال شده به آن، مطابق با راهنمای تیتر قبل، وارد درگاه دولت فیش حقوقی فرهنگیان شده و فیش حقوقی خود را مشاهده نمایند. کد ملی برای ورود به سایت پنجره ملی خدمات دولت هوشمند تنها در هنگام ثبت نام و احراز هویت اولیه مورد نیاز است.

فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی

در گذشته، فرهنگیان، به منظور دریافت فیش حقوقی خود می بایست به صورت حضوری به اداره های آموزش و پرورش استان مراجعه نموده یا با دریافت رمز همگام، از طریق سایت fish.medu.ir اقدام می کردند.

 

با توجه به تغییراتی که در سایت فیش حقوقی فرهنگیان اعمال گردید، این دسته از افراد، برای مشاهده و دریافت فیش حقوقی خود، می بایست به سایت my.medu.ir مراجعه نمایند. در این سایت، متقاضیان می توانند با انتخاب گزینه “کارپوشه شخصی ورود فرهنگیان” نسبت به دریافت فیش حقوقی خود اقدام نمایند.

پس از آن، فرد باید شماره تلفن همراه خود را در سامانه دریافت فیش حقوقی یعنی سایت پنجره ملی خدمات دولت هوشمند درج نموده و پس از وارد کردن کد امنیتی، گزینه “ارسال رمز یک بار مصرف” را انتخاب کند. پس از طی مراحل مقتضی، در این سایت، شخص می تواند فیش حقوقی خود را مشاهده نماید.با توجه به مطالب فوق، می توان در خصوص اخذ فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی، بیان داشت که برای دریافت این فیش، نیازی به کد پرسنلی نبوده و شخص می تواند از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند و بدون نیاز به این کد، فیش مورد نظر را دریافت نماید. دریافت فیش حقوقی با موبایل نیز مطابق با راهنمای فوق، امکان پذیر می باشد.

فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی

بازنشستگان فرهنگی، به منظور دریافت فیش حقوقی خود می بایست همانند سایر بازنشستگان خدمات کشوری به سایت صندوق به نشانی cspf.ir مراجعه نموده و در قسمت های قبلی مقاله، فیش حقوقی خود را دریافت نمایند.

 

به منظور دریافت این فیش از سامانه صندوق بازنشستگی کشوری، داشتن نام کاربری و رمز عبور (در شیوه ورود با رمز ثابت)؛ شماره تلفن همراه (در شناسایی دو عاملی) و شماره کدملی، شماره دفتر کل و شماره حساب (در شناسایی سه عاملی) الزامی می باشد.

 

هم چنین، بازنشستگانی که پیش از این، وارد سایت cspf.ir نشده اند، ابتدائا می بایست نسبت به ثبت نام در این سامانه اقدام نمایند. توجه به این نکته ضروری است که شماره موبایل وارد شده حتما باید به نام خود متقاضی بوده تا در مراحل احراز هویت که با کد ملی فرد تطبیق داده می‌ شود، مشکلی ایجاد نگردد./اندیشه معاصر

 

اینجا می تونی سوالاتت رو بپرسی یا نظرت رو با ما در میون بگذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *