ثبت نام وام بازنشستگان کشوری| شگفتانه صدور فیش حقوقی بازنشستگان کشوری+ کسر از حقوق این گروه از بازنشستگان

ثبت نام وام بازنشستگان کشوری| شگفتانه صدور فیش حقوقی بازنشستگان کشوری+ کسر از حقوق این گروه از بازنشستگان

پربازدیدترین این هفته:

هشدار مسئولیت سرمایه گذاری
دیگران در حال خواندن این صفحات هستند:

اشتراک گذاری این مطلب:

فهرست مطالب:

با موضوع “ثبت نام وام بازنشستگان کشوری| شگفتانه صدور فیش حقوقی بازنشستگان کشوری+ کسر از حقوق این گروه از بازنشستگان” در خدمت شما هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، ثبت نام وام بازنشستگان کشوری را در اندیشه معاصر بخوانید و از صدور فیش حقوقی بازنشستگان کشوری تا کسر از حقوق این گروه از بازنشستگان را با ذکر جزئیات شرح داده ایم و پس از اعلامِ زمان ثبت نام وام بازنشستگان کشوری، بازنشستگان و موظفین محترم مشترک صندوق بازنشستگی کشوری می توانند با توجه به شرایط و ضوابط زیر اقدام به ثبت درخواست وام ضروری خود نمایند. پس از اعلام اسامی متقاضیان واجد شرایط ، مبلغ وام بر اساس اولویت تعیین شده به شماره حساب متقاضی نزد بانک صادرات ایران واریز می گردد.

جهت اطلاع از آخرین و بروزترین اخبار بازنشستگان" کانال تلگرام اخبار بازنشستگان" را دنبال کنید.

شرایط وام

مبلغ وام ۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال می باشد و فقط به حساب متقاضی در بانک صادرات که درسیستم احکام درج شده و از این حساب حقوق بازنشستگی/وظیفه دریافت می نماید ، واریز خواهد شد.
هرگونه تسویه حساب مربوط به وام های ادوار گذشته تاثیری در اولویت بندی و یا احراز شرایط دریافت وام ایجاد نخواهد کرد.
متقاضیانی که از تاریخ صدور حکم بازنشستگی آنها کمتر از یک سال گذشته، مجاز به ثبت نام نمی باشند.
وراث ذکوری که تا سه سال آینده از لیست وظیفه بگیری حذف می شوند، مجاز به ثبت نام نمی باشند.
متقاضیانی که حکم ترمیم سال جاری برای آنان صادر نگردیده است، مجاز به ثبت نام نمی باشند.
فقط یکی از وراث وظیفه بگیر با رضایت سایر وراث وظیفه بگیر می تواند از وام استفاده نماید. لذا سایر وراث می بایست پس از ورود به لینک «سامانه تعهد وراث» و تکمیل آن، رضایت خود را از دریافت وام توسط متقاضی اعلام نمایند.
لازم به ذکر است جهت تکمیل مشخصات در سامانه تعهد وراث برای وظیفه بگیران بیش از یک نفر الزامی است.
تنها در صورت تکمیل و تایید مشخصات در سامانه تعهد وراث درخواست ثبت نام کننده در لیست متقاضیان وام ضروری قرار خواهد گرفت.
درخصوص تعهد وراث صغیر و محجور، تنها از طریق سامانه مدیریت های استانی و با ارائه مستندات ( قیم نامه، حکم سرپرستی صادره توسط دادگستری جمهوری اسلامی ایران) قابل تائید می باشد.
«بازنشسته» متقاضی که علاوه بر حقوق بازنشستگی خود به همراه سایر وراث از حقوق وظیفه استفاده می نماید، به منظور امکان بهره مندی یک نفر از وراث وظیفه بگیر از تسهیلات وام ضروری ، توصیه می شود «بازنشسته» متقاضی، از «دفتر کل بازنشستگی» خود اقدام به ثبت نام نماید.
«وظیفه بگیر» متقاضی که علاوه بر اینکه به تنهایی از دفترکل اول حقوق وظیفه دریافت می کند، به اتفاق وراث دیگر از دفترکل دوم نیز حقوق وظیفه دریافت می کند. توصیه می شود «وظیفه بگیر» متقاضی، از «دفتر کل اول» اقدام به ثبت نام نماید تا امکان ثبت نام یک نفر از مابقی وراث وظیفه بگیر از «دفترکل دوم» فراهم گردد.
ذکر شماره دفترکل بازنشستگی ، شماره ملی ، شماره حساب بانک صادرات ایران و شماره تلفن همراه الزامی است.
ثبت نام در سامانه، حقی را برای پرداخت وام به متقاضی ایجاد نخواهد کرد.
پس از اتمام مهلت ثبت نام، سوابق متقاضیان از جمله مجموع وام های دریافتی، بهره مندی از سایرتسهیلات، میزان حقوق و …… مورد بررسی و اولویت بندی قرار گرفته و بر اساس میزان اعتبار تخصیصی توسط بانک عامل، «واجدین شرایط» تعیین و اسامی در سامانه اعلام می گردد.

ثبت نام وام ازدواج فرزندان باز نشسته sabasrm.ir

سایت ثبت نام وام بازنشستگان کشوری sabasrm.ir،​​ امکان درخواست انواع وام، من جمله وام ضروری در این سامانه را به صورت اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری، در زمان ثبت نام، ارائه می دهد.

بازنشستگان کشوری می توانند در صورت وجود شرایط، برای ثبت نام انواع وام از طریق گزینه ثبت نام وام، اقدام نمایند.

با گسترش تکنولوژی ها، صندوق بازنشستگی کشوری هم مانند دیگر نهاد های دولتی، برای مراجعه غیر حضوری و بهره وری هر چه سریع تر و راحت تر، سامانه و وبسایت اختصاصی طراحی نموده است تا بازنشستگان کشوری بتوانند از خدمات آن من جمله وام ازدواج فرزندان خود بهره ببرند.

سایت ثبت نام وام بازنشستگان کشوری sabasrm.ir،​​ همواره تسهیلاتی را مانند وام ضروری و وام ازدواج برای فرزندان بازنشستگان ارائه می کند که در صورت دارا بودن شرایط خاصی می توانند از آن بهره ببرند. از آنجا که ثبت نام و دریافت وام از این سایت، نیازمند آشنایی با بخش های مختلف آن و نحوه ثبت نام در سایت بوده، لازم است تا متقاضیان با بخش های مختلف سایت ثبت نام وام بازنشستگان کشوری آشنا شوند.

ورود به سایت ثبت نام وام بازنشستگان کشوری sabasrm.ir

سایت ثبت نام وام بازنشستگان کشوری sabasrm.ir ۱۴۰۳، برای ثبت نام و دریافت انواع وام بانکی برای بازنشستگان این سازمان، طراحی شده و از آنجا که بهره مندی از این تسهیلات، نیازمند ورود به سایت، در زمان ثبت نام است، در این بخش، در خصوص ورود به سایت ثبت نام وام بازنشستگان کشوری sabasrm.ir، توضیح خواهیم داد که مطابق مراحل زیر است:

 

برای ورود به سایت، متقاضی باید، در زمان ثبت نام، آدرس سایت ثبت نام وام ضروری بازنشستگان ۱۴۰۳ sabasrm.ir را در مرورگر خود، جستجو نماید تا به صفحه ای همانند صفحه زیر، وارد گردد.
پس از ورود، متقاضی می تواند، گزینه ورود به سامانه را که در بالای صفحه، به رنگ نارنجی، مشخص شده، انتخاب کرده و پس از وارد کردن اطلاعات لازم، از قرار شماره دفتر کل، شماره ملی و شماره حساب، به پرتال شخصی خود، دسترسی یابد.در نهایت، متقاضی باید، گزینه مورد نظر خود که برای وام، اعم از ضروری یا ازدواج، تسهیلات مالی می باشد را انتخاب نماید و نسبت به ثبت نام و درخواست وام، اقدام کند که در ادامه، در خصوص نحوه و زمان ثبت نام در این سایت، توضیح خواهیم داد.

مدارک لازم برای ثبت نام وام در سایت ثبت نام وام بازنشستگان کشوری ۱۴۰۳

پس از بررسی زمان و شرایط ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشسته و وام ضروری بازنشستگان ۱۴۰۳ که تقریبا مشابه وام حمپاد صندوق بازنشستگی کشوری می باشد، در این بخش از مقاله، قصد داریم در خصوص مدارک لازم برای ثبت نام وام در سایت ثبت نام وام بازنشستگان کشوری ۱۴۰۳​، صحبت کنیم و بگوییم که متقاضی، باید از چه مدارکی برخوردار باشد:

عقدنامه فرزند یا نوه فرد بازنشسته که متقاضی وام ازدواج است.

مدارک هویتی متقاضی وام و بازنشسته، اعم از کارت ملی و شناسنامه که در صورت نبود کارت ملی، رسید درخواست صدور آن نیز مورد قبول خواهد بود.

فیش حقوقی بازنشسته، جهت اثبات اینکه فرد واجد شرط دریافت حقوق است.

صدور فیش حقوقی بازنشستگان کشوری

فیش حقوقیمهرماه بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در سامانه مربوطه بارگذاری شد و بازنشستگان و مستمری بگیران می‌توانند با مراجعه به این سامانه فیش حقوقی خود را دریافت کنند.

برای دریافت فیش حقوقی بازنشستگان کشوری به آدرس زیر بروید.

https://eservices.cspf.ir/govsso/sb-payslip

در صورتی که جز بازنشستگان تامین اجتماعی هستید، این امکان برای شما وجود دارد تا بتوانید از طریق وب سایت تامین اجتماعی برای دریافت فیش حقوقی بازنشستگان اقدام کنید.

برای انجام این کار باید وارد وب سایت تامین اجتماعی شده و در این سایت ثبت نام کنید. پس از ثبت نام در این سامانه، می‌توانید با وارد کردن کد ملی و رمز عبورتان اقدام به دریافت فیش حقوقی خود کنید.

برای دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی به آدرس زیر بروید

https://eservices.tamin.ir/view/#/edict-payment

فیش حقوقی بازنشستگان ارتش – بیمه نیروهای مسلح

https://saba.esata.ir:7090/authentication/login

کسر از حقوق این گروه از بازنشستگان

گواهی کسر از حقوق بازنشستگان، نامه ای است که از سوی مرجع صلاحیت دار و سازمانی که فرد، بازنشسته آن است، صادر می گردد و به عنوان یکی از مدارک دریافت وام و تسهیلات یا ضمانت از دریافت این امور، به نهاد مورد نظر، نظیر بانک ها، ارائه می گردد تا اگر فرد، از باز پرداخت اقساط، امتناع نمود، بشود با آن گواهی، نسبت به دریافت اقساط از حقوق بازنشستگی ضامن یا وام گیرنده، اقدام کرد.

دریافت نامه کسر حقوق بازنشسته تامین اجتماعی، کشوری و لشکری، آموزش و پرورش و وزارت نفت، سامانه مخصوص به خود را دارند و متقاضی، تنها در صورتی، موفق به اخذ آن خواهد شد که مراحل را به درستی طی کند و به سامانه مخصوص، مراجعه نماید.

از این رو، در اندیشه معاصر قصد داریم، سامانه و نحوه دریافت نامه کسر حقوق بازنشسته تامین اجتماعی، لشکری و کشوری، آموزش و پرورش و وزارت نفت را معرفی کرده و توضیح دهیم؛ سپس، بگوییم که نحوه ابطال این گواهی، به چه شکل بوده و یک نمونه گواهی کسر از حقوق بازنشستگان را ارائه نماییم.

سامانه درخواست گواهی کسر از حقوق بازنشستگان

به گزارش اندیشه معاصر، با توجه به اینکه برای بهره مندی از تسهیلات مختلف یا ضمانت از شخصی برای دریافت یک وام و مواردی از این دست، نیاز به گواهی کسر از حقوق تامین اجتماعی، لشکری و کشوری می باشد، اغلب مراجع و نهادهای بازنشستگی کشور، اقدام به راه اندازی سایت دریافت گواهی کسر از حقوق بازنشستگان نموده اند که در زیر، به تفکیک، آن ها را در خصوص بازنشستگان نهادهای مختلف، معرفی خواهیم کرد:

سایت دریافت نامه کسر حقوق بازنشسته تامین اجتماعی: این سایت، از طریق آدرس eservices.tamin.ir، در دسترس متقاضیان خواهد بود و علاوه بر امکان دریافت گواهی کسر از حقوق، دسترسی به خدمات سابقه یا پرداخت حق بیمه زنان خانه دار را نیز در اختیار افراد، می گذارد.

سایت دریافت نامه کسر حقوق بازنشسته کشوری: این سامانه، با جست و جوی آدرس www.sabasrm.ir، در دسترس متقاضیان خواهد بود و از دیگر خدمات و امکانات سامانه، می توان به دریافت فیش و حکم حقوقی و خدمات مربوط به بازنشستگان خارج از کشور، اشاره کرد.

سایت دریافت نامه کسر حقوق بازنشسته آموزش و پرورش: این سایت، از طریق آدرس gavahi.eamedu.ir، در دسترس معلمان بازنشسته آموزش و پرورش و فرهنگیان بازنشسته می باشد و به طور اختصاصی، در این زمینه، ارائه خدمت می نماید.

سایت دریافت نامه کسر حقوق بازنشسته شرکت نفت: این سامانه، با جست و جوی آدرس سایت سما sama.oipf.ir، در دسترس متقاضیان خواهد بود و از دیگر خدمات و امکانات آن، می توان به اعلام فوت و بازیابی رمز عبور فراموش شده، اشاره کرد.

سایت دریافت نامه کسر حقوق بازنشسته لشکری: سایت تامین اجتماعی نیروهای مسلح، از طریق آدرس esata.ir، در دسترس است اما، امکان دریافت گواهی کسر از حقوق، در آن، وجود ندارد و صرفا، می شود در آن، اصالت گواهی کسر از حقوق را بررسی نمود. دریافت نامه کسر از حقوق بازنشستگان لشکری، با مراجعه حضوری به نهاد صلاحیت دارد می باشد.

گواهی کسر از حقوق بازنشستگان کشوری

دریافت گواهی کسر از حقوق بازنشستگان کشوری، نیازمند مراجعه به سامانه مخصوصی است که دولت، برای دریافت نامه کسر از حقوق بازنشسته کشوری، طراحی نموده که در زیر، ضمن یک راهنمای تصویری، نحوه دریافت نامه کسر از حقوق این دست از بازنشستگان را توضیح خواهیم داد:

در مرحله اول، متقاضی دریافت نامه کسر از حقوق، باید آدرس سامانه درگاه خدمات الکترونیکی بازنشستگان کشوری www.sabasrm.ir را جستجو کرده تا وارد صفحه ای همانند صفحه زیر شده و از بخش حقوق، گزینه گواهی کسر از حقوق را انتخاب نماید.
در این مرحله، متقاضی باید، بر روی گزینه دریافت در قسمت دریافت گواهی کسر از حقوق، کلیک نماید.

در این گام، فرد باید، شماره دفتر کل، کد ملی و شماره حساب خود را وارد و به مرحله بعدی برود.

در این قسمت، اطلاعات متقاضی، نمایش داده می شود و باید بر روی گزینه ورود، کلیک کند.در این گام، فرد باید، بر روی گزینه درخواست صدور گواهی کسر از حقوق، کلیک نماید.

در نهایت، متقاضی باید، باقی مراحل لازم را طی نموده و اطلاعات مورد نیاز را وارد کند تا گواهی کسر از حقوق وی، صادر گردد و بتواند از آن، در اموری همچون دریافت انواع وام بانکی و تسهیلات یا در ضمانت از دریافت این امور، استفاده نماید./اندیشه معاصر

 

اینجا می تونی سوالاتت رو بپرسی یا نظرت رو با ما در میون بگذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *