سامانه بازنشستگان کشوری| شیوه جدید دریافت حکم همسان سازی بازنشستگان کشوری ۱۴۰۳ + صدور احکام بازنشستگان کشوری؛۱ آبانماه

سامانه بازنشستگان کشوری| شیوه جدید دریافت حکم همسان سازی بازنشستگان کشوری ۱۴۰۳ + صدور احکام بازنشستگان کشوری؛۱ آبانماه

پربازدیدترین این هفته:

هشدار مسئولیت سرمایه گذاری
دیگران در حال خواندن این صفحات هستند:

اشتراک گذاری این مطلب:

فهرست مطالب:

با موضوع “سامانه بازنشستگان کشوری| شیوه جدید دریافت حکم همسان سازی بازنشستگان کشوری ۱۴۰۳ + صدور احکام بازنشستگان کشوری؛۱ آبانماه” در خدمت شما هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سامانه بازنشستگان کشوری را در اندیشه معاصر شرح داده و تازه ترین خبرها از دریافت حکم همسان سازی بازنشستگان کشوری ۱۴۰۳ تا صدور احکام بازنشستگان کشوری را در ادامه بیان کرده ایم؛ ضمن اینکه لازم میدانیم اضافه کنیم که سامانه بازنشستگان کشوری ۱۴۰۳ با هدف خدمت رسانی به کلیه بازنشستگان کشوری که از صندوق بازنشستگی کشوری حقوق دریافت می کنند، راه اندازی شده است. سایت صندوق بازنشستگی کشوری، امکانات مختلفی را به بازنشستگان کشوری ارائه می کند و باعث تسهیل در انجام امور بازنشستگان شده است.

جهت اطلاع از آخرین و بروزترین اخبار بازنشستگان" کانال تلگرام اخبار بازنشستگان" را دنبال کنید.

تسهیل در انجام امور بازنشستگان کشوری، سریع انجام شدن امور بازنشستگان کشوری، خدمت رسانی به کلیه بازنشستگان کشوری و … از جمله اهدافی است که باعث روی کار آمدن سایت کانون بازنشستگی کشوری www.cspf.ir شده است. این سایت با هدف خدمت رسانی به صورت غیر حضوری و اطلاع رسانی به بازنشستگان کشوری روی کار آمده است. لذا کلیه بازنشستگان کشوری می توانند از خدمات مختلفی که در سایت صندوق بازنشستگی کشوری و یا همان سایت کانون بازنشستگی کشوری ارائه می شود، استفاده نمایند.

با توجه به اینکه شاید بعضی از بازنشستگان با نحوه ورود به سایت www.cspf.ir آشنایی ندارند، در اندیشـه معاصـر قصد داریم شما را با نحوه ورود به سامانه بازنشستگان کشوری ۱۴۰۳ آشنا کنیم.

ورود به سایت کانون بازنشستگی کشوری www.cspf.ir

کلیه بازنشستگان کشوری که قصد استفاده از خدمات مختلف سایت کانون بازنشستگی کشوری، من جمله دریافت گواهی کسر از حقوق را دارند، می بایست که ابتدا به نشانی اینترنتی صندوق بازنشستگی کشوری ۱۴۰۳ وارد شوند و سپس از خدمات مختلفی که در این سامانه ارائه می شود، استفاده نمایند.

لذا آشنایی با نحوه ورود به سایت کانون بازنشستگان کشوری www.cspf.ir برای تمامی افرادی که قصد استفاده از خدمات مختلف سایت کانون بازنشستگی ۱۴۰۳ را دارند، لازم است. در ادامه نحوه ورود به سایت www.cspf.ir را توضیح می دهیم. دقت داشته باشید که می توانید بعد از ورود به سایت کانون، با کلیک کردن بر روی بخش های مختلف سایت صندوق بازنشستگی کشوری از خدمات مختلفی که در سایت قرار داده شده است، استفاده نمایید.

برای ورود به سایت صندوق بازنشستگی کشوری ۱۴۰۳​، می بایست ابتدا یکی از مرورگرهای خود را باز کنید و در فیلد جستجوی گوگل عبارت سایت کانون بازنشستگی کشوری را تایپ نمایید و سپس، جستجو کنید. نکته: برای دسترسی بهتر به سایت صندوق بازنشستگی، بهتر است که از مرورگرهای کروم و یا فایرفاکس استفاده نمایید. پس از اینکه گوگل سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.cspf.ir را جستجو کرد، روی آن کلیک کنید تا به سایت اصلی صندوق بازنشستگی و یا همان سایت کانون بازنشستگی کشوری وارد شوید.
در حال حاضر، شما وارد سایت صندوق بازنشستگی ۱۴۰۳​ شده اید و می توانید برای استفاده از خدمات مختلف سایت بر روی هر یک از بخش های مورد نظر خودتان کلیک نمایید.

حقوق بازنشستگان کشوری سال ۱۴۰۳ که به میزان ۲۰ درصد، نسبت به آخرین حکم حقوق سال قبل، افزایش خواهد داشت و بنابراین احکام جدید بازنشستگان کشوری ۱۴۰۳ متناسب با این مبلغ افزایش حقوق، اصلاح گردیده و از طریق ورود به سایت احکام جدید بازنشستگان کشوری سامانه صندوق بازنشستگی کشوری قابل دریافت می باشد.

 

احکام جدید بازنشستگان کشوری

دریافت حکم همسان سازی بازنشستگان کشوری ۱۴۰۳

دریافت حکم همسان سازی بازنشستگان کشوری ۱۴۰۳

به دلیل افزایش نرخ تورم در کشور ایران، دولت و مجلس هر ساله با رعایت بودجه کل کشور، حقوق کارگران، کارمندان و بازنشستگان را نیز تا حد امکان، متناسب با نرخ تورم افزایش داده تا این افراد برای تامین مایحتاج خود و خانواده شان با مشکل مواجه نشوند.

افزایش حقوق بازنشستگان کشوری نیز هر ساله در حکم حقوق بازنشستگان کشوری منعکس گردیده و توسط صندوق بازنشستگی کشوری به اطلاع آن ها می رسد. بدین منظور، صندوق بازنشستگی کشوری اقدام به تاسیس سامانه ای نموده است که بازنشستگان کشوری می توانند در ابتدای هر سال، با مراجعه به آن برای دریافت احکام جدید بازنشستگان کشوری مراجعه نمایند.

صدور احکام بازنشستگان کشوری

به گزارش اندیشـه معاصـر، با توجه به اینکه نرخ تورم در کشور ما سرعت فزاینده ای را داشته و هر ساله شاهد افزایش قیمت ها در بخش های مختلف اقتصادی کشور می باشیم، نهادهای حمایت کننده کارمندان و کاگران نیز سعی بر این داشته تا با جلب موافقت دولت و مجلس، حقوق این گروه ها را نیز تا حد امکان، متناسب با نرخ تورم افزایش داده تا این افراد برای تامین معاش خود و خانواده شان دچار مشکل نشوند.

سازمان بیمه ‌ای مربوط به بازنشستگان کشوری، صندوق بازنشستگی کشوری بوده که با دارا بودن شخصیت حقوقی مستقل از زیر مجموعه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و مسئولیت اداره امور بازنشستگان کشوری را بر عهده دارد. صندوق بازنشستگی کشوری هر ساله با توجه به تصمیم دولت و مصوبه مجلس، افزایش حقوق بازنشستگی بازنشستگان کشوری را اجرایی نموده و منابع لازم برای پرداخت آن را ارائه می نماید.

افزایش حقوق بازنشستگان کشوری، هر ساله در حکم حقوق بازنشستگان کشوری منعکس گردیده و از طریق صندوق بازنشستگی کشوری به اطلاع آن ها می رسد. طبق احکام جدید بازنشستگان کشوری ۱۴۰۳، به میزان ۲۰ درصد نسبت به آخرین حکم حقوق سال هزار و چهارصد و دو، افزایش خواهد داشت و بنابراین احکام جدید بازنشستگان کشوری ۱۴۰۳، متناسب با این مبلغ افزایش حقوق اصلاح گردیده و در اختیار آن ها قرار خواهد گرفت.

ورود به سایت احکام جدید بازنشستگان کشوری

در سال های گذشته، بازنشستگان کشوری، در ابتدای سال و پس از تصویب و اعمال افزایش حقوق بازنشستگی باید برای اطلاع از احکام جدید بازنشستگان کشوری حضورا به صندق بازنشستگی کشوری مراجعه نموده و cspf ir احکام جدید بازنشستگان کشوری خود را دریافت می نمودند که فرآیندی وقت گیر و هزینه بر بود.

به همین دلیل، همراستا با گسترش مفهوم دولت الکترونیک و غیر حضوری شدن خدمات دولتی، صندوق بازنشستگی کشوری نیز اقدام به تاسیس سامانه ای نموده است که بازنشستگان کشوری می توانند در ابتدای هر سال، با مراجعه به آن برای دریافت احکام جدید بازنشستگان کشوری اقدام نمایند.

لینک ورود به سایت احکام جدید بازنشستگان کشوری cspf.ir در قسمت زیر ارائه گردیده است.

سامانه صندوق بازنشستگی جهت مشاهده احکام جدید بازنشستگان کشوری

سایت و سامانه cspf ir احکام جدید بازنشستگان کشوری همچون سال های گذشته سایت صندوق بازنشستگی کشوری به آدرس cspf.ir بوده که بازنشستگان کشوری می توانند با مراجعه به آن و بی آن که نیاز به مراجعه حضوری باشد، از طریق بخش (درگاه خدمات الکترونیکی) برای دریافت احکام جدید بازنشستگان کشوری ۱۴۰۳ و اطلاع از میزان افزایش حقوق بازنشستگی خود اقدام نمایند.

حکم همسان سازی بازنشستگان کشوری

سازمان برنامه و بودجه از تنظیم قواعد و رویه‌های لازم برای اجرای قانون متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و صدور احکام جدید و پرداخت مطالبات به‌زودی خبر داد.

به گزارش اندیشـــه معاصـــر به نقل از مهر، مرکز روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه کشور، در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به اهمیت بالای موضوع معیشت بازنشستگان عزیز و در اولویت قرار داشتن اجرای قانون متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان برای دولت و سازمان برنامه و بودجه کشور، اجرای این قانون به‌زودی از طریق صدور احکام و پرداخت مطالبات بازنشستگان، سرعت می‌گیرد.

به منظور اجرای قانون مذکور، اولاٌ، با تنظیم قواعد و رویه‌های لازم و تأمین منابع مالی مورد نیاز برای اجرای قانون در سال جاری، ۴۰ درصد از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان انجام می‌شود. ثانیاً، با پیش‌بینی منابع مالی لازم در لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ برای اجرای مرحله دوم متناسب‌سازی به میزان ۳۰ درصد، بخش دیگری از فرایند قانونی پیموده شده است. ثالثاً، با صدور احکام جدید از سوی صندوق‌های بازنشستگی، پرداخت مطالبات به زودی آغاز خواهد شد.

با وجود اینکه مسیر اجرای قانون متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان، مسیری سهل و آسان نیست و با پیچیدگی حقوقی و فنی روبه‌رو بوده است، دولت چهاردهم در تعامل با سایر قوای کشور، تمام تلاش خود را به کار بست تا سرعت چشمگیری در اجرای قانون ایجاد شود و پاسخ مناسبی به انتظارات به حق بازنشستگان گرامی داده شود.

سازمان برنامه و بودجه از آغاز صدور احکام جدید حقوقی بازنشستگان در صندوق‌های بازنشستگی در اسرع وقت خبر داده و گفته است: انتظار می‌رود با توجه به تأمین منابع مورد نیاز و طراحی سازوکارهای عملیاتی مورد نیاز، به‌زودی و پس از صدور احکام جدید در دستگاه‌های اجرایی، پرداخت مستمری بازنشستگان بر مبنای احکام جدید صورت گیرد.

اغاز صدور احکام جدید بازنشستگان

با توجه به اهمیت بالای موضوع معیشت بازنشستگان عزیز و در اولویت قرار داشتن اجرای قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان برای دولت و سازمان برنامه و بودجه کشور، اجرای این قانون به زودی از طریق صدور احکام و پرداخت مطالبات بازنشستگان، سرعت می گیرد.
در اطلاعیه سازمان برنامه و بودجه آمده است، «به منظور اجرای قانون مذکور، اولاٌ، با تنظیم قواعد و رویه های لازم و تامین منابع مالی مورد نیاز برای اجرای قانون در سال جاری، ۴۰ درصد از متناسب سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان انجام می شود. ثانیاً، با پیش بینی منابع مالی لازم در لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ برای اجرای مرحله دوم متناسب سازی به میزان ۳۰ درصد، بخش دیگری از فرایند قانونی پیموده شده است. ثالثاً، با صدور احکام جدید از سوی صندوق های بازنشستگی، پرداخت مطالبات به زودی آغاز خواهد شد.»
«با وجود اینکه مسیر اجرای قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان، مسیری سهل و آسان نیست و با پیچیدگی های حقوقی و فنی روبه رو بوده است، دولت چهاردهم در تعامل با سایر قوای کشور، تمام تلاش خود را به کار بست تا سرعت چشمگیری در اجرای قانون ایجاد شود و پاسخ مناسبی به انتظارات بحق بازنشستگان گرامی داده شود.»
سازمان برنامه و بودجه در ادامه این اطلاعیه، از آغاز صدور احکام جدید حقوقی بازنشستگان در صندوق های بازنشستگی در اسرع وقت خبر داده و گفته است: «انتظار می رود با توجه به تأمین منابع مورد نیاز و طراحی سازوکارهای عملیاتی مورد نیاز، به زودی و پس از صدور احکام جدید در دستگاه های اجرایی، پرداخت مستمری بازنشستگان بر مبنای احکام جدید صورت گیرد.»/اندیشه معاصر

 

اینجا می تونی سوالاتت رو بپرسی یا نظرت رو با ما در میون بگذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *