آموزش رایگان نحوه برداشت PIXFI؛ نقد کردن توکن پیکسل ورس

آموزش نحوه برداشت PIXFI؛ نقد کردن توکن پیکسل ورس

پربازدیدترین این هفته:

هشدار مسئولیت سرمایه گذاری
دیگران در حال خواندن این صفحات هستند:

اشتراک گذاری این مطلب:

فهرست مطالب:

آموزش رایگان نحوه برداشت PIXFI؛ نقد کردن توکن پیکسل ورس، عنوان موضوعی است که در این پست به آن خواهیم پرداخت.

اولین گام در نقد کردن pixfi، ثبت نام و اهراز هویت در صرافی معتبر آبان تتر از طریق لینک زیر است:

برای ثبت نام در در آبان تتر اینجا کلیک کنید.

در این مقاله از وبلاگ صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس نحوه برداشت Pixfi ایردراپ پیکسل ورس و مراحل نقد کردن توکن به طور کامل می‌پردازیم. با لیست شدن توکن بازی تلگرامی پیکسل ورس (Pixelverse) با نماد پیکس فای (PIXFI) در صرافی‌ها، کاربران این بازی به دنبال برداشت و نقد کردن دارایی‌های خود هستند. توجه داشته باشید که تنها ۱۰ درصد از ایردراپ به شما اهدا می‌شود و ۹۰ درصد باقی‌مانده به استخرهای مشوق اکوسیستم بازمی‌گردد. برای دریافت توکن‌های PIXFI، باید کیف پول اتریوم خود را به بازی متصل کنید و از کیف پول‌هایی مانند متامسک یا تراست ولت استفاده کنید، این اقدام باعث تشویق کاربران به مشارکت فعال در پلتفرم پیکسل ورس می‌شود.

راهنمای گام به گام نحوه برداشت Pixfi

برای این که بتوانید توکن‌های Pixfi ایردراپ پیکسل ورس خود را برداشت کنید باید ۹ مرحله زیر را که بسیار ساده است انجام دهید.

گام اول

روی دکمه “CLAIM” در صفحه اصلی خود کلیک کنید. این دکمه معمولا در صفحه اصلی اپلیکیشن یا وب‌سایت مربوط به PixelTap قرار دارد و با کلیک بر روی آن، شما وارد فرآیند دریافت توکن‌ها خواهید شد.

گام دوم

هر کاربر اولیه PixelTap که زودتر از دیگران در این پلتفرم ثبت‌نام کرده است، با یک آواتار NFT پاداش داده خواهد شد. این آواتارها از تاریخ ۲۵ جولای ۲۰۲۴ به طور رسمی قابل دریافت خواهند بود. بنابراین، اگر شما جزء کاربران اولیه باشید، از این تاریخ به بعد می‌توانید آواتار خود را دریافت کنید.

گام سوم

روی دکمه “NEXT STEP” کلیک کنید. این دکمه شما را به مرحله بعدی فرآیند هدایت می‌کند و به شما اجازه می‌دهد تا مراحل بعدی دریافت توکن‌های خود را آغاز کنید.

گام سوم
گام سوم

گام چهارم:

در این مرحله از نحوه برداشت Pixfi شما می‌توانید ایردراپ توکن‌های PIXFI خود را دریافت کنید. این ایردراپ شامل توکن‌هایی است که به طور رایگان و به عنوان بخشی از کمپین تبلیغاتی یا پاداش به کاربران اهدا می‌شود.

گام پنجم

روی دکمه “CLAIM PIXFI” کلیک کنید. با انتخاب این گزینه، درخواست شما برای دریافت توکن‌های PIXFI ثبت می‌شود و توکن‌های مربوطه به کیف پول شما ارسال می‌گردد.

گام ششم

این مرحله بسیار مهم است: آدرس کیف پول غیرحضانتی ERC-20 خود مانند Metamask را وارد کنید. کیف پول‌های غیرحضانتی به شما اجازه می‌دهند تا به طور کامل کنترل توکن‌های خود را داشته باشید و از امکانات شبکه‌ بلاک چین استفاده کنید.

گام ششم
گام ششم

گام هفتم

مطمئن شوید که یک آدرس معتبر وارد کرده‌اید! آدرس کیف پول شما باید دقیق و درست باشد، زیرا هر گونه اشتباه در وارد کردن آدرس می‌تواند منجر به از دست رفتن توکن‌ها شود.

گام هشتم

قبل از ادامه، اطمینان حاصل کنید که از یک کیف پول واجد شرایط استفاده می‌کنید. کیف پول‌های واجد شرایط باید با استاندارد ERC-20 سازگار باشند. برای اطلاعات بیشتر درباره انواع کیف پول‌های واجد شرایط، به بخش “Learn More” مراجعه کنید.

گام نهم

تبریک می‌گویم مراحل نحوه برداشت Pixfi به پایان رسید و شما توکن‌های $PIXFI خود را دریافت کرده‌اید! برای مدیریت و استفاده از دارایی‌های خود، به آدرس dashboard.pixelverse.xyz/staking مراجعه کنید و از امکانات موجود برای مدیریت و استیکینگ توکن‌های خود بهره‌برداری کنید.

گام نهم
گام نهم

برداشت توکن PIXFI در داشبورد

برای دریافت توکن‌های ایردراپ پیکسل ورس در داشبورد ۴ مرحله زیر مطابق با تصاویر زیر انجام بدهید.

به بخش “Early Adopter” بروید.

آواتار NFT شما از تاریخ ۲۵ جولای ۲۰۲۴ قابل دریافت خواهد بود. سپس به بخش “CLAIM PIXFI” بروید.

برداشت توکن PIXFI در داشبورد
برداشت توکن PIXFI در داشبورد

برای دریافت توکن‌های خود، مطمئن شوید که از یک آدرس کیف پول غیرحضانتی و معتبر ERC-20 استفاده می‌کنید.

برداشت توکن PIXFI در داشبورد
برداشت توکن PIXFI در داشبورد

تبریک می‌گویم، شما توکن‌های PIXFI خود را دریافت کرده‌اید! برای مدیریت دارایی‌های خود، به آدرس dashboard.pixelverse.xyz/staking بروید.

برداشت توکن PIXFI در داشبورد
برداشت توکن PIXFI در داشبورد

استیکینگ توکن PIXFI و ارزش منحصربه‌فرد آن

همانطور که در ابتدا مقاله نحوه برداشت Pixfi به آن اشاره کردیم نمی‌توان تمام توکن‌ها را برداشت کرد و بخشی از آن را باید استیک کنید که مراحل استیکینگ توکن PIXFI در ۶ گام به صورت زیر است:

مرحله اول

ابتدا کیف پول ERC-20 که پیش‌تر برای مدیریت توکن‌های PIXFI خود استفاده کرده‌اید را متصل کنید. این کیف پول باید همان کیف پولی باشد که با آن توکن‌ها را دریافت و ذخیره کرده‌اید.

مرحله اول
مرحله اول

مرحله دوم

کیف پول مورد نظر خود را از لیست انتخاب کنید و آن را به داشبورد Pixelverse متصل کنید. این مرحله ضروری است تا بتوانید توکن‌های استیک‌شده خود را به درستی مدیریت کنید.

مرحله دوم
مرحله دوم

مرحله سوم

پس از اتصال موفق کیف پول، شما می‌توانید به راحتی توکن‌های PIXFI استیک‌شده خود را مشاهده و مدیریت کنید. این امکان به شما این امکان را می‌دهد که در هر زمان از وضعیت توکن‌های استیک‌شده خود باخبر باشید.

مرحله سوم
مرحله سوم

مرحله چهارم

استیکینگ به شما این امکان را می‌دهد که بدون پرداخت کارمزد، ارزش توکن‌های PIXFI خود را به حداکثر برسانید. با شرکت در مرحله اول استیکینگ دائمی Pixelverse، شما بلیط‌های دراپی دریافت می‌کنید که به شما اجازه می‌دهند جعبه‌های لوت حاوی دارایی‌های باارزش درون بازی را دریافت کنید. این جعبه‌ها می‌توانند شامل انواع آیتم‌های مفید و منحصر به فرد برای بازی شما باشند.

مرحله پنجم

استیکینگ Pixelverse به صورت دائمی انجام می‌شود، به این معنی که شما تنها یک بار نیاز به استیک کردن توکن‌های خود دارید تا از تمام پاداش‌های مربوط به مراحل آینده استیکینگ در اکوسیستم Pixelverse بهره‌مند شوید. این ویژگی باعث می‌شود که فرآیند استیکینگ بسیار ساده و کم‌هزینه باشد.

مرحله ششم

برای برداشت توکن‌های $PIXFI خود، بر روی گزینه “unstake” کلیک کنید و دستورالعمل‌های نمایش داده شده را به دقت دنبال کنید. این مرحله به شما کمک می‌کند تا به راحتی توکن‌های استیک‌شده خود را برداشت کرده و از آن‌ها استفاده کنید.

مرحله ششم
مرحله ششم

فروش توکن ایردراپ پیکسل ورس

برای فروش توکن‌های PIXFI خود، ابتدا کیف پول معتبر مانند متامسک یا تراست ولت را به یک صرافی غیرمتمرکز مانند یونی‌سواپ یا پنکیک‌سواپ متصل کنید. سپس در صرافی، جفت معاملاتی مناسب مانند PIXFI/ETH یا PIXFI/USDT را انتخاب کنید. مقدار توکن PIXFI که قصد فروش آن را دارید وارد نمایید. در نهایت، تراکنش را تأیید کنید و منتظر بمانید تا معامله تکمیل شود؛ توکن‌های شما به اتریوم یا تتر تبدیل شده و به کیف پول شما واریز خواهد شد.

پرسش‌های کاربران در مورد آموزش نحوه برداشت Pixfi؛ نقد کردن توکن پیکسل ورس

  • کداک کیف پول برای برداشت توکن pixfi مناسب است؟

کیف پول‌های تراست ولت و متامسک بهترین گزینه برای برداشت توکن pixfi هستند.

  • آیا می‌توان تمام توکن‌های ایردراپ پیکسل ورس را نقد کرد؟

خیر، بازیکنان تنها می‌توانند ۱۰ درصد از توکن‌ها را نقد کرده و مابقی به استخرهای مشارکت انتقال داده می‌شوند.

  • چگونه توکن‌های pixfi را از حالت استیک خارج کنیم؟

برای خارج کردن توکن‌های پیکس فای از حالت استیک از داشبورد پیکسل و تب استیکینگ گزینه Unstake را انتخاب می‌کنید.

اینجا می تونی سوالاتت رو بپرسی یا نظرت رو با ما در میون بگذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *