آموزش وصل کردن کیف پول به همستر کامبت + تغییر کیف پول

پربازدیدترین این هفته:

هشدار مسئولیت سرمایه گذاری
دیگران در حال خواندن این صفحات هستند:

اشتراک گذاری این مطلب:

فهرست مطالب:

بازی محبوب تلگرامی همستر کامبت (Hamster Kombat) اخیراً قابلیت اتصال کیف پول به ربات خود را برای کاربران فراهم کرده است. برای دریافت ایردراپ‌های این بازی، وصل کردن کیف پول به همستر کامبت ضروری است. در این فرآیند باید نکاتی را مدنظر قرار دهید که در ادامه به آن‌ها پرداخته‌ایم.

آموزش اتصال کیف پول به همستر کامبت

برای وصل کردن کیف پول به همستر کامبت، ابتدا از منوی پایین صفحه وارد بخش Airdrop شوید. سپس گزینه On-chain airdrop را انتخاب کنید. دقت داشته باشید که دیگر گزینه‌ها نیاز به احراز هویت دارند و برای کاربران ایرانی قابل استفاده نیستند. همچنین گزینه EBI (صرافی غیرمتمرکز) که به احراز هویت نیاز ندارد، فرآیند برداشت را نسبت به On-chain airdrop با تأخیر بیشتری انجام می‌دهد، که پیشنهاد نمی‌کنیم.

پس از آن، روی دکمه Connect wallet کلیک کنید تا لیستی از کیف پول‌های قابل قبول نمایش داده شود. بهترین گزینه کیف پول تون کیپر (Tonkeeper) است، اما می‌توانید از کیف پول‌های MyTonWallet یا Tonhub هم استفاده کنید. فقط توجه داشته باشید که کیف پول تلگرام یا ربات wallet@ یک کیف پول حضانتی است و خدماتی به کاربران ایرانی ارائه نمی‌دهد.

 

آموزش وصل کردن کیف پول به همستر کامبت
آموزش وصل کردن کیف پول به همستر کامبت

پس از ورود به محیط تون کیپر، باید اتصال ربات به کیف پول خود را تأیید کنید. برای این کار، ابتدا روی دکمه Connect wallet کلیک کرده و سپس رمز عبور کیف پول خود را وارد کنید. بعد از بازگشت به ربات همستر کامبت، اگر از صحت کیف پول مطمئن هستید، روی گزینه Set as default withdrawal option کلیک کنید. به همین سادگی! اکنون کیف پول شما به ربات همستر کامبت وصل شده و در روز ایردراپ می‌توانید توکن‌های خود را با استفاده از همین آدرس دریافت (Claim) کنید.

پیشنهادی: لیست ۱۰ تا از بهترین ایردراپ های معتبر تلگرام

 

نحوه وصل کردن کیف پول به همستر کامبت
نحوه وصل کردن کیف پول به همستر کامبت

 

آموزش تغییر کیف پول در همستر کامبت

اگر قصد دارید کیف پولی که به ربات همستر کامبت وصل کرده‌اید را تغییر دهید، می‌توانید از همان بخش Airdrop اقدام کنید. ابتدا روی گزینه Reset withdrawal options کلیک کنید. اگر مطمئن به تغییر کیف پول هستید، دکمه قرمز رنگ Reset and choose another option را انتخاب کنید. با انجام این کار، آدرس قبلی از ربات حذف شده و سپس می‌توانید با طی کردن مجدد مراحل وصل کردن کیف پول به همستر کامبت، آدرس جدید را متصل کنید.

آموزش تغییر کیف پول در همستر کامبت
آموزش تغییر کیف پول در همستر کامبت

 

بهترین کیف پول‌های همستر کامبت

برای وصل کردن کیف پول به همستر کامبت در تلگرام، به یک کیف پول مبتنی بر تون کوین نیاز دارید. در حال حاضر، کیف پول‌های تون کیپر (Tonkeeper)، مای تون ولت (MyTonWallet) و تون هاب (Tonhub) از بهترین گزینه‌ها برای کاربران ایرانی محسوب می‌شوند. برای آشنایی بیشتر با این سه کیف پول، می‌توانید مطلب “بهترین کیف پول‌های تون کوین” را مطالعه کنید.

سؤالات متداول

آیا امکان تغییر کیف پول در همستر کامبت وجود دارد؟

بله، می‌توانید با مراجعه به بخش Airdrop کیف پول خود را تغییر دهید.

بهترین کیف پول برای استفاده در همستر کامبت کدام است؟

تون کیپر یکی از بهترین گزینه‌ها برای اتصال به همستر کامبت محسوب می‌شود.

آیا وصل کردن کیف پول به همستر کامبت از نظر امنیتی مناسب است؟

برای افزایش امنیت، توصیه می‌شود کیف پولی خالی و غیرضروری را به بازی وصل کنید.

اینجا می تونی سوالاتت رو بپرسی یا نظرت رو با ما در میون بگذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *