بیت‌کوین در آستانه تغییر بزرگ؟

بیت‌کوین در آستانه تغییر بزرگ؟

پربازدیدترین این هفته:

هشدار مسئولیت سرمایه گذاری
دیگران در حال خواندن این صفحات هستند:

اشتراک گذاری این مطلب:

فهرست مطالب:

در این مطلب با موضوع “بیت‌کوین در آستانه تغییر بزرگ؟” در خدمتتان هستیم.

بیت‌کوین باید از سطح ۵۶ هزار دلار پایین‌تر نرود تا روند صعودی خود را حفظ کند. تحلیلگران توصیه می‌کنند بیت‌کوین به سقف جدیدی برسد تا این روند تأیید شود. بازار احتمالاً نوسانات بیشتری تا انتخابات آمریکا در پیش خواهد داشت.

برای آموزش استفاده و کسب درآمد با ایردراپ ها می توانید عضو کانال تلگرام "ایردارپ منتور" شوید.

بیت‌کوین باید به یک “سقف جدید” دست یابد تا روند صعودی خود را پس از افت به زیر ۵۸ هزار دلار تأیید کند. به گفته یک تحلیل‌گر رمز ارز، اگر بیت‌کوین بخواهد روند صعودی بلندمدت خود را حفظ کند، نباید به زیر ۵۶ هزار دلار سقوط کند. بیت‌کوین برای حفظ این روند صعودی، پس از افت اخیر به زیر ۵۸ هزار دلار، باید در نمودار قیمتی یک “سقف جدید” ایجاد کند.

 

متیو هایلند، تحلیل‌گر رمز ارز، در یک ویدیو تحلیلی در تاریخ ۳۰ اوت توضیح داد: “ما واقعاً نیاز داریم که بیت‌کوین از این سطح به سمت بالا جهش کند و یک سقف جدید ایجاد کند تا تأیید کنیم که همچنان در این روند صعودی قرار داریم که از ماه اوت آغاز شده است.”

 

 پیامدهای سقوط احتمالی به زیر ۵۶ هزار دلار

بیت‌کوین نباید به زیر ۵۶ هزار دلار سقوط کند تا روند صعودی خود را حفظ کند. هایلند توضیح داد: “بیت‌کوین باید بالاتر از سطح ۵۷.۷ هزار دلار باقی بماند، اما اگر از این سطح پایین‌تر برود، باید حتماً سطح ۵۶ هزار دلار را حفظ کند، زیرا اگر این سطح را از دست بدهیم، این به معنای یک کف پایین‌تر خواهد بود.”

 

با این حال، برخی از معامله‌گران معتقدند که بیت‌کوین باید به سطوح پایین‌تری برسد تا بتواند روند صعودی خود را از سر بگیرد. مارکوس تیلن، مدیر بخش تحقیقاتی در شرکت 10x Research، به تازگی پیشنهاد کرده است که شرکت‌کنندگان در بازار باید منتظر کاهش قیمت بیت‌کوین به “سطوح پایین ۴۰ هزار دلار” باشند تا بتوانند به‌صورت ایده‌آل وارد بازار صعودی شوند.

 

پیش‌بینی‌های مربوط به نوسانات بازار و عملکرد آینده بیت‌کوین

بیت‌کوین با قیمت ۵۹,۲۱۸ دلار معامله می‌شود و از افت به ۵۷,۹۲۵ دلار در ۲۴ ساعت گذشته بهبود یافته است، طبق داده‌های CoinMarketCap. بیت‌کوین در هفت روز گذشته ۷.۶۹٪ کاهش داشته است.

 

هایلند تأکید کرد که از آغاز ماه اوت، بیت‌کوین “کف‌ها و سقف‌های بالاتری” را تجربه کرده است و در اوایل ماه‌های جولای و اوت نیز “افت‌های عمده‌ای” مشاهده شده است.

 

به طور کلی، هایلند معتقد است که بیت‌کوین قبل از انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در ۴ نوامبر، احتمالاً همچنان به “نوسانات” ادامه خواهد داد.

 

وی همچنین پیش‌بینی کرد که ماه سپتامبر بیشتر به شکل “حرکت‌های جانبی” خواهد بود که به طور تاریخی، بدترین ماه برای عملکرد بیت‌کوین بوده است. با این حال، Cointelegraph اخیراً اشاره کرده که عملکرد قیمتی بیت‌کوین در سپتامبر ممکن است مشابه روند “کسل‌کننده” سال‌های گذشته نباشد، زیرا فشار فروش ماینرهای بیت‌کوین تثبیت شده و نسبت عرضه استیبل‌کوین‌ها نیز نشانه‌های صعودی را نشان می‌دهد.

 

اینجا می تونی سوالاتت رو بپرسی یا نظرت رو با ما در میون بگذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *