ثبت نام وام بدون ضامن ۵۰ میلیونی

ثبت نام وام بدون ضامن ۵۰ میلیونی

پربازدیدترین این هفته:

هشدار مسئولیت سرمایه گذاری
دیگران در حال خواندن این صفحات هستند:

اشتراک گذاری این مطلب:

فهرست مطالب:

با موضوع “ثبت نام وام بدون ضامن ۵۰ میلیونی” در خدمتتان هستیم.

برای دریافت وام روش های زیادی وجود دارد که هرکدام از آن ها متناسب با شرایط شما و ضامن و… فاکتورهای دیگر تعیین می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، در ادامه لیستی از روش ها و راه حل های دریافت وام بدون ضامن را خواهیم گفت که می توانید از بین آن ها انتخاب کنید.

این بانک براساس رفتار شما و عملکردتان در خوش حساب بودن قادر به ارائه تسهیلاتی همچون وام بدون ضامن با مبلغ ۳ الی ۱۰ میلیون تومان را دارد. البته شرط دریافت وام این بوده که در بانک حساب باز کرده و از میانگین گردش حساب ۳ ماهه خود اقدام به دریافت وام کنید.

نئوبانک خاورمیانه یا همان بانکینو امکان جدید ارائه وام بدون ضامن را برای مشتریان خود فراهم کرده و شما عزیزان می توانید با افتتاح حساب از ۱۰۰ هزار تومان تا سقف ۱۰ میلیون تومان وام بدون ضامن دریافت نمائید.

بعد از افتتاح حساب در بانک سینا می توانید در طرح لیلیوم سیبانک شرکت کرده و براساس میانگین گردش حساب در طی ۲ الی ۶ ماهه گذشته خود وام بدون ضامن تا ۲۳ درصد دریافت نمائید. دریافت وام بدین شکل بوده که اگر اعتبار سنجی شما در حد بالا باشد می توان انتظار دریافت وام تا سقف ۵۰ میلیون را داشته و اگر در حد معمولی باشد به ترتیب ۲۰ الی ۱۰ میلیون را وام خواهید گرفت.

طرح وام دهی این بانک الکترونیکی بدین شکل بوده که باید ۳ ماه گردش حساب خوبی را در این بانک داشه باشید و براساس میانگین موجودی حساب شما وام بدون ضامن تا سقف ۵۰ میلیون دریافت خواهید کرد.

این مطالب رو به هیچ عنوان از دست نده:
اینجا می تونی سوالاتت رو بپرسی یا نظرت رو با ما در میون بگذاری:

5 پاسخ

  1. سلام و عرض ادب
    من وام می‌خوام ، کارمند دولتی هستم
    ضامن دارم
    جواز کسب ندارم
    نامه کسر از حقوق هم میتونم بگیرم
    در هیچ بانکی سپرده ندارم

    لطفاً راهنمایی کنید
    باتشکر

  2. یعنی باید بگم خاک بر سرتون با ایده وتفکرتون مثل این مسخره کردن خودتونه یا سرکار گذاشتن یه عده ادم بدبخت فقیر که با ۵۰ملیونی که شما باهاش یه شب خوش میگذرونی اون بدبخت زندگیش عوض میشه که اخه ادم نمیدونه چه جوابی بهتون بده که دلش خنک شه اخه ایکیو اونی که دنبال وام ده ملیونی و۵۰ملیونی هست یعنی از هفت تا اسمون یه ستاره نداره تو میگی حساب باز کنه و۳تا۶ماه کارکردحساب داشته بر اساس کارکر حساب وام را میدید خوب اینجوری که شما میفرماید بقالی سرکوچه ماهم از این نوع وام را میده تو را خدا جمع کنید

  3. سلام و عرض ادب زنی 73هستم شوهر هم فوت کرده مستمری بگیر تامین اجتماعی هستم دختر مجرد دارم بیکار 56 هستش مریض و بیکار کرایه نشین هستم التماس دعا دارم که برایم وامی جور شود تا به حال یک بار هم بهمون وامی ندادن خدا خیرتان بدهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *