فال تاروت امروز پنجشنبه 29 شهریور 1403 (طالع خجسته)

فال تاروت امروز پنجشنبه 29 شهریور 1403

پربازدیدترین این هفته:

هشدار مسئولیت سرمایه گذاری
دیگران در حال خواندن این صفحات هستند:

اشتراک گذاری این مطلب:

فهرست مطالب:

فال تاروت امروز پنجشنبه 29 شهریور 1403 (طالع خجسته)، عنوان موضوعی است که در این پست به آن خواهیم پرداخت.

فال تاروت متولدین فروردین

کارت تاروت: کارت هفت شمشیر

فروردینی ماهی جان، پیمودن مسیر شایسته همیشه بهترین راه نیست و گاهی اوقات برای رسیدن به آنچه می خواهید فقط باید حیله گری کنید. ممکن است در محل کار شما بی انصافی در بازی وجود داشته باشد. بهتر است برنامه های کاری خود را برای کسی فاش نکنید. در این سرعت سریع زندگی رقابت و رقابت نیز وجود دارد، رقبای شما بر شما سنگینی می کنند و شما را پشت سر می گذارند.

به روزترین فال ها رو در کانال تلگرام "فـــــال و حـــــال" ببینید!

فال تاروت متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: کارت پادشاه شمشیر

اردیبهشت ماهی، شما در این زمان بسیار رقابتی و حرفه ای هستید. شما سنگ تمام گذاشته و بهترین خود را به کار می گیرید. شما این پتانسیل را دارید که سخت ترین امتحان رقابتی را پشت سر بگذارید و اگر برای این کار درخواست داده اید، با اطمینان مصاحبه را انجام دهید. اگر در یک پست ارشد هستید، از جنبه عاطفی همکاران خود مراقبت کنید، قصد آسیب رساندن به آنها را نداشته باشید.

فال تاروت متولدین خرداد

کارت تاروت: کارت ملکه شمشیر

خرداد ماهی عزیز، در کل سکان بسیاری از شما احساس تنهایی و دوری می کنید. کسی نیست که احساسات شما را به اشتراک بگذارد. این نیست که شما احساسات ندارید، بلکه جنبه فکری شما بر دیگران مسلط است. شما از طریق یک درک فکری به جای درک احساسی با دیگران ارتباط برقرار می کنید و از واقعیت و منطق برای تصمیم گیری خود استفاده می کنید. زبان انتقادی و طنز شما می تواند به دیگران آسیب برساند.

فال تاروت متولدین تیر

کارت تاروت: کارت مرگ

تیرماهی جان، شما می توانید احساس کنید که تغییر در زندگی شما لازم است. شما می خواهید وضعیتی را که اکنون شما را عذاب می دهد تمام کنید. این می تواند یک رابطه کهنه یا یک شغل رضایت بخش باشد. ایده خوبی است که فصلی را که دیگر برای شما مفید نیست، ببندید. هر تغییری در این زمان باید به عنوان یک نیروی مثبت، پاک کننده و دگرگون کننده در زندگی شما مورد استقبال قرار گیرد. اجازه دهید الگوهای سازنده بیشتری ظاهر شوند.

فال تاروت متولدین مرداد

کارت تاروت: کارت شوالیه سکه

مرداد ماهی، امروز بیشتر روی پول تمرکز می کنید. همه مسائل مالی باید به خوبی پیگیری شود. اگر مقداری پول یا چیزی که اعتبار داده اید بدهکار هستید، اکنون زمان بازگشت است. اگر پول داده اید به شما برمی گردد. در رابطه باید بیشتر از اینکه بخواهید ببخشید. در صورت نیاز به کمک مالی دست کمک خود را دراز کنید. افزایش یا ارزیابی در حقوق شما می تواند برای شما پاداش و شناخت به همراه داشته باشد.

فال تاروت متولدین شهریور

کارت تاروت: کارت امپراطور

شهریور ماهی، از شما انتظار یک تصمیم پخته و منطقی می رود که در این زمان بسیار مهم خواهد بود. توجه خود را کاملاً بر روی هدف خود متمرکز کنید و بسیار مراقب باشید که نقاط ضعف یا شک شخصی را آشکار نکنید. ممکن است در مورد قراردادهای قراردادی، تقسیم سود، یارانه ها یا مدیریت بحث کنید. از طریق قدرت اراده و خود کنترلی شما سر جلسه و با راه حل بیرون می آیید.

فال تاروت متولدین مهر

کارت تاروت: کارت پنج سکه

مهرماهی عزیز، ممکن است ضرر در تجارت وجود داشته باشد یا محدودیت های مالی به شما تنش می دهد. سلامتی افراد ارشد خانواده دغدغه اصلی شماست. به نظر می رسد هر تلاشی که برای راضی نگه داشتن شریک یا معشوق انجام می دهید امروز کارساز نخواهد بود. مردم با شما مخالفت خواهند کرد، با نظرات شما مخالفت خواهند کرد. امروز روزی نیست که دیدگاه خود را مطرح کنید. در محل کار نیز می توان با موقعیت های متناقض مواجه شد.

به روزترین فال ها رو در کانال تلگرام "فـــــال و حـــــال" ببینید!

فال تاروت متولدین آبان

کارت تاروت: کارت نه جام

آبان ماهی ها، کنون از پاداش تلاش خود لذت می برید. طرز فکر شاد و شاد شما در شخصیت شما منعکس خواهد شد. تو امروز می درخشی رضایت عاطفی از طریق رابطه سالم نشان داده می شود. محبت نزدیکان و عزیزان، دغدغه آنها قدرت بزرگتر شماست. کسانی که به دنبال عشق هستند، فرد مناسبی را در زندگی پیدا می کنند. روابط موجود پخته تر و شدیدتر خواهد بود.

فال تاروت متولدین آذر

کارت تاروت: کارت شوالیه چوبدست

آذر ماهی جان، از مشغول بودن و درگیر شدن در فعالیت ها و پروژه های مختلف لذت می برید. شما آزادی انتخاب آنچه را که امروز روی آن کار خواهید کرد را دوست دارید و امیدوارم با آنچه روز قبل کار کرده اید متفاوت باشد. شما آنقدر مشتاق یا پرشور هستید که فرصت شروع یک پروژه جدید را بدون فکر دوم در آغوش می گیرید. سفر روی کارت است.

فال تاروت متولدین دی

کارت تاروت: کارت خورشید

دی ماهی عزیز، می شد از رفاه، پیشرفت و خوشبختی لذت برد. متوجه می‌شوید که اوضاع تا سطح رضایت خوب پیش می‌رود. ممکن است مراسم فرخنده‌ای در خانه برگزار شود، تولد فرزند، ازدواج، نامزدی یا موفقیت‌های شغلی نشانه‌های آن هستند. از دستاوردهای خود احساس خوشحالی می کنید. از سلامتی، گرمی و محبت نزدیکان و عزیزان برخوردارید.

فال تاروت متولدین بهمن

کارت تاروت: کارت قضاوت

بهمن ماهی عزیز، از اشتباهات خود درس بگیرید. تمام قطعات پازل زندگی شما در نهایت در کنار هم قرار می گیرند تا تصویری یکپارچه از داستان زندگی شما را تشکیل دهند و این ادغام به شما کمک می کند تا هر زخم عمیقی را التیام دهید. کاری را که در گذشته انجام داده اید تکرار نکنید. مراجعه به یک درمانگر باید مطمئن شوید که آن را دنبال می کنید. اکنون زمان آن است که مراقب سلامتی خود باشید. ببینید که برای درمان خود به پزشک مناسب مراجعه می کنید.

فال تاروت متولدین اسفند

کارت تاروت: کارت نوباوه چوبدست

اسفند ماهی ها، خبر لقاح یا تولد فرزند در خانواده روی کارت است. جرقه جدیدی از خلاقیت و روحیه نوآورانه به شما انگیزه می دهد تا کاری متفاوت از دیگران انجام دهید. شما می توانید یک طاقچه برای خود ایجاد کنید. یک عملکرد عالی و فداکاری شما باعث ارتقای شما خواهد شد. این حق شروع کسب و کار جدید و سرمایه گذاری جدید با ریسک شماست.

اینجا می تونی سوالاتت رو بپرسی یا نظرت رو با ما در میون بگذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *