لیست ارزهای دیجیتال چینی

پربازدیدترین این هفته:

هشدار مسئولیت سرمایه گذاری
دیگران در حال خواندن این صفحات هستند:

اشتراک گذاری این مطلب:

فهرست مطالب:

با وجود اینکه چین از نظر تاریخی به ارزهای دیجیتال، به خصوص ICOها و ماینینگ، نگاه سختگیرانه ای داشته است، اما این کشور باز هم میزبان برخی از بزرگترین حجم معاملات در جهان است.

در تاریخ ۲۰ فوریه، کمیسیون اوراق بهادار و آتی هنگ کنگ (SFC) پیشنهاد مجوزی برای مبادلات ارزهای دیجیتال ارائه داد.

این اقدام به زودی به بازاریان خرده فروش اجازه خواهد داد تا قبل از پایان سال جاری، با ارزهای دیجیتال بزرگ مانند بیت‌کوین و اتریوم معامله کنند. در این مقاله از آکادمی استادترید به بررسی ارزهای دیجیتال چینی با آینده‌ای روشن و دلایل افزایش آنها در آینده نزدیک می‌پردازیم.

تائید هنگ کنگ برای فعالیت کریپتو

بر اساس اعلامیه منتشر شده، همه پلتفرم‌های معاملاتی ارز دیجیتال متمرکز که در هنگ کنگ فعال هستند، باید از نهاد نظارتی مجوز دریافت کنند.

به نظر می‌رسد که ایالات متحده تنها قدرت مالی جهانی نیست که می‌تواند باعث تغییرات اساسی در بازارها شود. بانک مرکزی چین، PBoC، در روز جمعه مبلغ ۹۲ میلیارد دلار را به بازار وارد کرد و به عنوان جایگزین فعلی فدرال رزرو آمریکا عمل کرد.

این تلاش هنگ کنگ برای قانونی سازی رمز ارزها باعث پرواز بالا رفتن بسیاری از کوین های چینی شده است. از فایل کوین و پولکادات تا کانفلاکس و وی چین، تمام این سکه ها در طی یک هفته گذشته شاهد افزایش قابل توجه قیمت بوده اند. بیایید به بررسی جزئیات این کوین های چینی و عملکرد آنها تا این لحظه بپردازیم.

فایل کوین (FIL)؛ بیت کوین ارزهای دیجیتال چینی

فایل کوین (FIL) یک شبکه ذخیره‌سازی غیرمتمرکز است که به کمک تکنولوژی بلاکچین،‌ فضای ذخیره‌سازی غیرمتمرکز را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

در این شبکه افراد می‌توانند فضای ذخیره‌سازی به اشتراک بگذارند و با اضافه کردن بلاک‌های جدید به بلاکچین Filecoin، پاداشی را در قالب کوین FIL دریافت کنند.

file coin از بهترین ارزهای دیجیتال چینی
file coin از بهترین ارزهای دیجیتال چینی

فایل کوین یک شبکه مشترک است که در آن بدون وجود یک سرور مرکزی، تمام اعضاء امکان دسترسی به آن را داشته و مانند یک سرور برای دیگران عمل می‌کنند.

در واقع به وسیله فایل کوین می‌توانید به جای ذخیره‌سازی اطلاعات رو فضای ابری (CLOUD)، اطلاعات خود را روی هارد کامپیوترهای دیگر در نقاط مختلف جهان ذخیره کنید.

فایل کوین (FIL) یکی از بهترین‌ها از لیست ارزهای دیجیتال چینی است که با توجه به قابلیت‌هایی که دارد، می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری باشد.

با این حال، همیشه در نظر داشته باشید که سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال همیشه با ریسک همراه است و باید قبل از سرمایه‌گذاری تحقیقات کافی انجام دهید.

 

مطلب پیشنهادی: معرفی ۷ ارز دیجیتال با پشتوانه طلا

 

کانفلاکس  (CFX)؛ از بهترین ارزهای دیجیتال چینی

کانفلاکس یا Conflux ، یک شبکه بلاکچین است که با استفاده از مکانیسم اجماع جدیدی به نام GHAST ، امکان پردازش هزاران تراکنش در ثانیه را با کارمزد بسیار پایینی فراهم می‌کند. این شبکه توکن بومی خود به‌نام Conflux Coin و با نماد CFX را هم عرضه کرده که نقش آن در شبکه پاداش‌دهی به ماینرها و پرداخت فی تراکنش است.

CFX از بهترین ارزهای دیجیتال چینی
CFX از بهترین ارزهای دیجیتال چینی

کانفلاکس در حال حاضر یکی از بهترین ارزهای دیجیتال چینی و تنها بلاکچین عمومی، بدون نیاز به مجوز و سازگار با قوانین کشور چین است.

این پروتکل قصد دارد یک اکوسیستم معاملاتی بدون مرز برای پروژه‌های کریپتویی طراحی کرده و تکنولوژی خود را فراتر از مرزهای چین صادر کند. اهداف اصلی این شبکه را می‌توان این‌گونه ترسیم کرد:

توسعه‌دهندگان شبکه کانفلاکس معتقدند که متن‌باز بودن همان چیزی است که امنیت و ثبات شبکه‌های بلاکچینی را تامین می‌کند.

بنابراین طراحی نرم‌افزارهای متن ‌باز (Open-Source) که همه کاربران قادر به اشتراک‌گذاری، اجرای تغییرات و استفاده از ابزارها هستند، بخشی جدایی ناپذیر از اکوسیستم Conflux  است.

  • قیمت لحظه‌ای کانفلاکس در زمان نگارش مقاله : ۰.۱۴۷۲۲۰ دلار
  • حجم معاملات روزانه: ۳۶.۸۵۶ میلیون دلار
  • ارزش بازار: ۵۰۹.۰۰۶ میلیون دلار
  • تعداد واحدهای در گردش: ۳.۴۵۲ میلیارد CFX2

با این حال، همیشه در نظر داشته باشید که سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال همیشه با ریسک همراه است و باید قبل از سرمایه‌گذاری تحقیقات کافی انجام دهید.

ارز دیجیتال ایاس (EOS) از بهترین پلتفرم‌های قرارداد هوشمند

ایاس یا  EOS، یک شبکه بلاکچین است که با هدف انتقال ارزش، ایجاد قراردادهای هوشمند و ساخت اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز ایجاد شده است. این شبکه توکن بومی خود به‌نام EOS را هم عرضه کرده که نقش آن در شبکه پاداش‌دهی به ماینرها و پرداخت فی تراکنش است.

EOS از بهترین ارزهای دیجیتال چینی
EOS از بهترین ارزهای دیجیتال چینی

ایاس که جزئ بهترین ارزهای دیجیتال چینی است با هدف ایجاد یک پلتفرم نرم‌افزار غیرمتمرکز با کاربری ساده و مقیاس‌پذیری انبوه برای کاربران وارد میدان شد.

این پروژه توانست در سال ۲۰۱۸، یک عرضه‌ی اولیه توکن برگزار و ۴.۱ میلیارد دلار سرمایه جمع‌آوری کند. ایاس یک مدل نظارتی بر اساس تولیدکنندگان بلاک ارائه می‌دهد که می‌توان رای داد کدام تراکنش‌ها تایید شده‌اند.

قیمت لحظه‌ای ایاس در زمان نگارش مقاله : ۰.۷۲۲ دلار

حجم معاملات روزانه: ۸۳.۵۹ میلیون دلار

ارزش بازار: ۸۱۵.۷۹ میلیون دلار

تعداد واحدهای در گردش: ۱.۱ میلیارد EOS

ارز دیجیتال پولکادات (DOT)

پولکادات (DOT) یک پروتکل است که بلاکچین‌ها را به یکدیگر متصل می‌کند – این امکان را فراهم می‌کند تا ارزش و داده‌ها بین شبکه‌های ناسازگار (مانند بیتکوین و اتریوم) منتقل شوند.

DOT از بهترین ارزهای دیجیتال چینی
DOT از بهترین ارزهای دیجیتال چینی

توکن DOT برای انجام عملیات Staking و رای دادن استفاده می‌شود و می‌توان آن را در بیشتر صرافی‌ها خرید یا فروش کرد.

پروتکل پولکادات طوری طراحی شده است که بلاکچین‌های غیرمرتبط به یکدیگر امنیتی صحبت کنند، بنابراین ارزش یا داده می‌تواند بین بلاکچین اتریوم و بیتکوین بدون هیچ واسطه‌ای جریان داشته باشد.

پولکادات با استفاده از بلاکچین‌های موازی یا parachains که بیشترین تقاضای پردازش را از بلاکچین اصلی دارد، طراحی شده است تا سریع و مقیاس‌پذیر باشد.

مطلب پیشنهادی: چگونه از لیست شدن ارزهای جدید در صرافی ها مطلع شویم شویم؟

ارز دیجیتال چینی وی چین (VET): زنجیره تامین

VeChain یک پلتفرم بلاکچین است که به منظور بهبود مدیریت زنجیره تامین و فرآیندهای تجاری طراحی شده است. هدف آن ساده سازی این فرآیندها و جریان اطلاعات برای زنجیره های تامین پیچیده از طریق استفاده از فناوری دفترچه روزنامه توزیع شده (DLT) است.

Vechain از بهترین ارزهای دیجیتال چینی
Vechain از بهترین ارزهای دیجیتال چینی

پلتفرم VeChain دو نوع توکن متفاوت دارد: توکن VeChain (VET) و VeChainThor Energy (VTHO). اولی برای انتقال ارزش در شبکه VeChain استفاده می شود و دومی به عنوان انرژی یا گاز برای انجام معاملات قرارداد هوشمند استفاده می شود.

VeChain ادعا می کند هدف آن ساخت یک پلتفرم اکوسیستم تجاری توزیع شده و بدون نیاز به اعتماد سازی است تا جریان اطلاعات شفاف، همکاری های کارآمد و انتقالات ارزش با سرعت بالا را فراهم کند.

از بهترین ارزهای دیجیتال چینی؛  نئو NEO

ارز دیجیتال NEO یک پلتفرم بلاکچین است که به منظور ایجاد یک اقتصاد هوشمند طراحی شده است. NEO  دو نوع توکن متفاوت را در بر می گیرد: توکن NEO و NEO Gas

نئو NEO از بهترین ارزهای دیجیتال چینی
نئو NEO از بهترین ارزهای دیجیتال چینی

NEO  برای برقراری نقش مالکیت و مدیریت در بلاکچین استفاده می شود، و NEO Gas  برای پرداخت برای معاملات در بلاکچین استفاده می شود. NEO اغلب به عنوان اتریوم چین شناخته می شود. این پروژه از سال ۲۰۱۴ توسط Da HongFei و Erik Zhang، که هر دو چینی هستند، تاسیس شد.

این ارز یکی از بهترین ارزهای دیجیتال چینی است که تحلیل‌گران آینده خوبی را برای رشد قیمتی این ارز پیش بینی می‌کنند.

NEO همچنین امکان ایجاد هویت های دیجیتال را از طریق توکن سازی فراهم می کند تا اجازه دهد که مشتریان با پول و سهام شرکت ها را به دارایی های دیجیتال غیر متمرکز در شبکه همتا به همتای NEO تبدیل کنند.

سلب مسئولیت: آکادمی استادترید توصیه هیچگونه سرمایه گذاری نمی‌کند. لطفا قبل از سرمایه گذاری و خرید هر ارز، تحقیقات کافی و لازم  را انجام دهید.

اینجا می تونی سوالاتت رو بپرسی یا نظرت رو با ما در میون بگذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *