نحوه دریافت وام ۴۰۰ میلیونی بانک رسالت سریع و فوری/ ثبت نام وام رسالت pishkhan.rqbank.ir

نحوه دریافت وام ۴۰۰ میلیونی بانک رسالت سریع و فوری/ ثبت نام وام رسالت pishkhan.rqbank.ir

پربازدیدترین این هفته:

هشدار مسئولیت سرمایه گذاری
دیگران در حال خواندن این صفحات هستند:

اشتراک گذاری این مطلب:

فهرست مطالب:

با “نحوه دریافت وام ۴۰۰ میلیونی بانک رسالت سریع و فوری/ ثبت نام وام رسالت pishkhan.rqbank.ir” آشنا شوید.

در این گزارش از اندیشه معاصر به بررسی نحوه دریافت وام 400 میلیونی بانک رسالت سریع و فوری/ ثبت نام وام رسالت pishkhan.rqbank.ir پرداخته ایم. ما را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، در این گزارش از اندیشه معاصر به بررسی نحوه دریافت وام ۴۰۰ میلیونی بانک رسالت سریع و فوری/ ثبت نام وام رسالت pishkhan.rqbank.ir پرداخته ایم. ما را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

پیشخوان مجازی بانک رسالت،بستری آنلاین است که برای ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان بانک رسالت، راه اندازی شده و افراد می توانند، پس از نصب اپلیکیشن موبایلی پیشخوان یا مراجعه به سایت pishkhan.rqbank.ir، از خدمات پیشخوان، نظیر درخواست صدور کارت یا انتقال وجه، بهره مند گردند. در اندیشه معاصر با ارائه تسهیلات بانک رسالت بیشتر آشنا خواهید شد و توضیح می دهیم که بانک قرض الحسنه رسالت با عملیاتی کردن پیشخوان مجازی خود امکان ثبت درخواست توسط مشتریان را در pishkhan.rqbank.ir ممکن کرده است تا بدون محدودیت زمانی و مکانی استفاده از خدمات مورد نیاز مشتریان در سریع ترین زمان ممکن توسط کارکنان بانک فراهم شود.

بانک قرض الحسنه رسالت که در واقع اولین بانک بدون شعبه کشور است که بخوبی توانسته از طریق پیشخوان مجازی خود امکانات بسیاری را به مشتریانش به صورت غیرحضوری ارائه دهد. از جمله این خدمات دریافت انواع تسهیلات در پیشخوان مجازی تسهیلات رسالت است که در اندیشه معاصر به تفصیل بیان کرده ایم.

پیشخوان مجازی بانک رسالت تسهیلات وام pishkhan.rqbank.ir

همانطور که گفتیم بانک رسالت اولین بانک مجازی کشور است که برای رفاه حال مشتریان خود خدماتش را به صورت غیرحضوری ارائه می دهد.

در حقیقت باید بگوییم هیچ تفاوتی در ارائه خدمات این بانک با سایر بانک های قرض الحسنه نیست و تنها تفاوتی که وجود دارد این است که بانک قرض الحسنه رسالت، بانک بدون شعبه کشور است.

نکته مهمی که لازم است خدمت شما عزیزان بگوییم این است که پیشخوان مجازی تسهیلات رسالت دارای دو نسخه اصلی (pishkhan.rqbank.ir) و بتا (pwa.rqbank.ir) می باشد که در هر دو نسخه خدمات مشابهی به مشتریان ارائه می شود.

البته در نسخه بتا می بایست برای استفاده از امکانات و خدمات آن احراز هویت فراشناسا انجام شود.

برای طی کردن فرآیند احراز هویت فراشناسا لازم است با موبایل خود وارد نسخه بتای پیشخوان شوید و سپس کد پشت کارت ملی را وارد کنید.

بعد از آن هم نوبت ارسال عکس سلفی و ضبط ویدئو از خودتان است تا دسترسی شما به بخش خدمات مورد نظرتان فعال شود.

از جمله خدمات پیشخوان مجازی تسهیلات رسالت در هر دو نسخه آن، تغییر سپرده به منظور کسر اقساط و یا اصلاح اقساط پرداختی، معرفی انواع وام های این بانک و برآورد تسهیلات را می توان یاد کرد.

چگونه می توان به پیشخوان مجازی بانک رسالت وارد شد؟

تا اینجای اندیشه معاصر با پیشخوان مجازی تسهیلات رسالت آشنا شدید. حال در این قسمت می خواهیم بگوییم چگونه به آن وارد شوید.

البته توجه کنید همه افراد نمی توانند از امکانات و خدمات این پیشخوان استفاده نمایند و این امکان تنها برای افرادی که حداقل یک حساب سپرده‌ بانک قرض الحسنه رسالت داشته باشند وجود دارد.

بنابراین ابتدا می بایست یک حساب در این بانک داشته باشید و سپس وارد پیشخوان مجازی تسهیلات رسالت شوید.

مراحل ورود به پیشخوان مجازی تسهیلات رسالت شامل موارد زیر است:

برای ورود به پیشخوان مجازی تسهیلات رسالت باید وارد یکی از دو سایت pishkhan.rqbank.ir یا pwa.rqbank.ir شوید.

حال در صفحه پیشخوان مجازی تسهیلات رسالت می بایست کدشناسه خود را که شامل کدملی، کد اتباع یا شناسه ملی است در کادر اول و شماره موبایل خود را در کادر دوم وارد کنید. سپس عبارت امنیتی را نیز در کادر سوم وارد نمایید.

پس از ورود اطلاعات بر گزینه ورود کلیک کنید.

پس از طی کردن مراحل فوق وارد صفحه پیشخوان مجازی بانک قرض الحسنه رسالت خواهید شد و می توانید از خدمات آن مانند خدمات کارت، سهام عدالت، خدمات سپرده، تسهیلات، انتقال وجه، خدمات کارت و خدمات چک استفاده کنید.

راهنمای درخواست اینترنتی تسهیلات بانک رسالت در پیشخوان مجازی آن

برای ثبت درخواست اینترنتی تسهیلات در پیشخوان مجازی تسهیلات رسالت لازم است پس از ورود به صفحه اصلی آن، از منوی سمت راست صفحه بر گزینه “تسهیلات” کلیک نمایید و سپس زیر منو “برآورد تسهیلات” را مورد انتخاب قرار دهید.

در مرحله بعد لازم است شماره سپرده و اقساط ماهیانه را به ترتیب وارد نموده و پس از آن درخواست خود را تایید کنید.

توجه داشته باشید در صورت موفقیت آمیز بودن فرایند درخواست شما، بلافاصله می توانید در منوی “برآورد تسهیلات” نتیجه آن را مشاهده کنید.

فراموش نکنید پیشخوان مجازی تسهیلات رسالت خدمات متنوعی دارد که می توانید آن ها را از زیرمجموعه‌ منوی تسهیلات ببینید.

نکات مهم در مورد استفاده از خدمات غیرحضوری بانک رسالت

برای استفاده از خدمات غیرحضوری بانک رسالت لازم است نکاتی را مورد توجه قرار دهید. این نکات شامل موارد زیر هستند:

استفاده از خدمات غیرحضوری این بانک و ورود به پیشخوان مجازی تسهیلات رسالت با تلفن همراه هوشمند، لپ تاپ و کامپیوتر ممکن است.

افرادی که می خواهند از کلیه خدمات تسهیلات پیشخوان بانک رسالت استفاده کنند، ممکن است چندین بار مجبور باشند اطلاعاتی مانند کد شناسه، موبایل، رمز عبور امنیتی و رمز یکبار مصرف ۶ رقمی را وارد نمایند.

حتما قبل از ورود به سایت پیشخوان مجازی تسهیلات رسالت کیبورد خود را انگلیسی کنید تا مشکلی برای ورود نداشته باشید.

برای ورود به پیشخوان مجازی تسهیلات رسالت می توانید به دو سایت pishkhan.rqbank.ir و pwa.rqbank.ir مراجعه نمایید.

در صورت روشن بودن فیلترشکن برای ورود به پیشخوان مجازی تسهیلات رسالت با مشکل مواجه خواهید شد بنابراین باید حتما فیلترشکن خود را خاموش کنید.

با توجه به مراجعه افراد بسیار به طور همزمان در بعضی ساعات شبانه روز به پیشخوان مجازی تسهیلات رسالت، ممکن است نتوانید وارد سایت شوید و لازم است در زمان دیگری مجددا امتحان نمایید.

کد ۶ رقمی یکبار مصرفی که به شماره موبایل شما ارسال می‌ شود را نباید در اختیار افراد دیگر قرار دهید.

وام فوری رسالت را چگونه بگیریم؟

وام بانک رسالت

برای دریافت وام از بانک رسالت، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

افتتاح حساب قرض الحسنه: برای دریافت وام از بانک رسالت، اولین گام شما افتتاح حساب قرض الحسنه است.

شما می‌توانید به‌صورت غیرحضوری حساب خود را در بانک رسالت باز کنید.

دریافت نتیجه اعتبارسنجی از سامانه مرات: بعد از افتتاح حساب، باید اعتبارسنجی خود را از طریق سامانه مرات انجام دهید. در این مرحله، نتیجه اعتبارسنجی شما از سوی بانک بررسی می‌شود و باید مدارک ضروری را اسکن کرده و بارگذاری کنید.

ثبت درخواست تسهیلات در پیشخوان مجازی بانک رسالت: پس از اعتبارسنجی موفقیت‌آمیز، وارد پیشخوان مجازی بانک رسالت شوید. سپس درخواست تسهیلات مورد نظر خود را ثبت کنید.

با انجام این مراحل، شما می‌توانید به راحتی از بانک رسالت، وام دریافت کنید.

نحوه دریافت وام ۴۰۰ میلیونی بانک رسالت سریع و فوری

وام بانک رسالت در واقع وام بدون بهره است که تنها کارمزد ۲ درصدی آن دریافت می‌شود. این وام بر اساس مدت سپرده‌گذاری شما در اقساط دلخواه قابل بازپرداخت است. وام فوری بانک رسالت بدون سپرده، یکی پرطرفدارترین وام‌ها در شبکه بانکی کشور است. گرفتن وام بانک رسالت با سفته هم امکانپذیر است و برای همین درخواست وام بانک رسالت همیشه یکی از پرمتقاضی‌ترین تسهیلات بانکی شناخته می‌شود.

ثبت‌نام وام بانک رسالت

بانک رسالت

وام یا تسهیلات بانک قرض الحسنه رسالت را می‌توانید به صورت غیرحضوری با مراجعه به رسالت بانک یا سایت بانک رسالت و افتتاح غیرحضوری حساب این بانک پیگیری کنید. پس از ثبت‌نام وام بانک رسالت در سایت این بانک، از بانک با شما تماس گرفته خواهد شد و مامور این بانک به صورت حضوری در محل شما مراحل احراز هویت و تطبیق مدارک را انجام خواهند داد. پس از آن باید با مراجه به سامانه اعتبارسنجی مرآت میزان اعتبار خود را بسنجید و بر همین اساس مراحل دریافت وام آغاز خواهد شد.

شرایط تسهیلات و امتیاز بانک رسالت

برای درخواست وام بانک رسالت باید شرایط گرفتن تسهیلات را داشته باشید. مثلا در زمان دریافت تسهیلات بانک رسالت، وام­‌گیرنده نباید به بانک بدهکار باشد یا وام هنوز تسویه‌نشده داشته باشد، همچنین نباید سابقه چک برگشتی داشته باشد. البته این شرایط تنها مربوط به بانک رسالت نیست و اگر قصد گرفتن وام در هر کدام از بانک‌ها را داشته باشید، تا بدهی‌تان به بانک یا اقساط عقب‌افتاده‌تان را تسویه نکنید، امکان گرفتن وام جدید را نخواهید داشت. شرایط وام ۴۰۰ میلیونی بانک رسالت یا هر مبلغ دیگری که از این بانک تسهیلات بخواهید، همین‌ فاکتورهاست.

برآورد تسهیلات بانک رسالت

برآورد تسهیلات بانک رسالت، در واقع همان شیوه امتیازدهی به سپرده‌گذاری شما در بانک رسالت است. بعد از مرحله اعتبارسنجی، چنانچه مشکلی نداشتید و شرایط وام بانک رسالت را داشتید، باید در اپلیکیشن آی کاپ بانک رسالت به بخش برآورد تسهیلات بانک رسالت بروید و ببینید با توجه مقدار سپرده‌ای که گذاشته‌اید و مدت زمانی که از سپرده‌گذاری شما گذشته تا چه سقفی می‌توانید وام بانک رسالت را بگیرید.

این را هم بدانید که سقف وام بانک رسالت در حال حاضر ۴۰۰ میلیون تومان است. اگر هم بعد از طی مدت سپرده شرایط دریافت وام را نداشته باشید، می‌توانید امتیاز وام بانک رسالت را در پیشخوان مجازی رسالت به شخص دیگری واگذار کنید.

مدارک لازم برای ثبت‌نام وام بانک رسالت در سال ۱۴۰۳

مدارک هویتی شما هنگام افتتاح حساب دریافت می‌شود ولی مدارک شغلی، میزان درآمد، دارایی‌ها و گردش حساب شما نیز از اهمیت برخوردار است. برای ثبت‌نام وام بانک رسالت می‌توانید به پیشخوان مجازی رسالت مراجعه کنید.

وام ازدواج بانک رسالت

بانک رسالت نیز همانند تمامی بانک‌های زیر نظر بانک مرکزی ارائه دهنده وام ازدواج است که می‌توانید در صورت دارا بودن شرایط و صلاحیت و بعد از انجام تمامی امور نسبت به دریافت این وام از بانک رسالت اقدام کنید.

شرایط وام ازدواج بانک رسالت

شرایط وام ازدواج این بانک نیز همانند سایر بانک‌ها است که باید ابتدا دارای عقدنامه باشید و سپس در سامانه بانک مرکزی اقدام به ثبت‌نام و بعد از تایید بانک مورد نظر خود را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا بانک شما را تایید و شما به شما معرفی کند. سپس می‌توانید با مراجعه به شعبه معرفی‌شده نسبت به انجام امور اداری وام خود اقدام کنید.

شرایط ضامن وام ازدواج بانک رسالت

شرایط ضامن نیز همانند تمامی بانک‌ها است که برای این تسهیلات باید دو کارمند دارای فیش حقوقی یا کسر از حقوق داشته باشید. اگر به هر علت دارای ضامن نبودید افرادی که دارای پروانه و جواز کسب هستند می‌توانند ضامن شما برای وام ازدواج بانک رسالت بشوند.

 

شرکت بانک قرض‌الحسنه رسالت
سود ۲ %

۲ درصد هم کارمزد تعلق می‌گیرد

سقف وام ۴۰۰ میلیون تومان
نوع ضمانت در صورتی‌که بعد از طی مدت سپرده شرایط دریافت وام را نداشته باشید، میتوانید امتیاز وام را در همان شعبه به وابستگان درجه یک واگذار کنید.
نیاز به سپرده
حساب سپرده لازم قرض الحسنه
مدت زمان خواب سپرده ۳ ماه

حداقل ۳ ماه و حداکثر ۶ ماه

مسدودی سپرده  

 

نسبت مبلغ وام به میزان سپرده ۱۰۰ %

۱۰۰% به ازای ۶ ماه خواب سپرده در بازپرداخت ۱۲ ماهه

  • هرماه اضافه‌تر خواب سپرده، ۲ قسط به طول مدت بازپرداخت افزوده می‌شود.
حداکثر زمان بازپرداخت ۶۰ ماه

  • ۶۰ ماه برای وام به میزان ۲۰% معدل حساب
  • ۴۸ ماه برای وام به میزان ۴۰% معدل حساب
  • ۳۶ ماه برای وام به میزان ۶۰% معدل حساب
  • ۲۴ ماه برای وام به میزان ۸۰% معدل حساب
  • ۱۲ ماه برای وام به میزان ۱۰۰% معدل حساب

هر ماه اضافه‌تر خواب سپرده ۲ماه به میزان بازپرداخت اقساط افزوده می‌شود.

قسط وام ۷,۲۷۲,۷۲۷ تومان
کل سود وام ۲۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان
مجموع رقم وام و سود ۴۲۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان
سپرده جداگانه
هزینه‌های جانبی ۲ درصد کارمزد به سقف وام تعلق می‌گیرد
مدارک لازم
این مطالب رو به هیچ عنوان از دست نده:
اینجا می تونی سوالاتت رو بپرسی یا نظرت رو با ما در میون بگذاری:

9 پاسخ

  1. سلام
    من. حساب. سه. سال پیش. افتتاح کردم حالا. احتیاج. به. ۲۰تومان وام. دارم. بازهم باید سپرده گداری کنم کد ملی ۲۵۷۰۵۹۲۳۸۲ممنونم

  2. از رسالت بشدت عصبانی ام هم خودم هم تعداد زیادی ؟؟چرا پول گذاشتیم واسه امتیاز چرا ؟چرا؟امتیاز رو کم کردید که فیلم امتیاز 6درصد حالا چند ماه قبل 5درصدش کردن و اینسری4درصد بخاطره چی و چرا ؟؟جواب بده مدیر کل رسالت ،چون دیدی مشتریانتون به امید امتیاز 6/5درصد پول سرمایه گذاری سپرده گذاشتن همچون دیدید تعداد افراد متقاضیانتون زیاد شدن،امتیازات رو از 6/5درصد آوردید رو 4درصد چرا جواب بدید

  3. سلام
    بازنشسته نیروهای مسلح هستم وبه ۴۰۰تومان وام نیاز دارم آیا شامل ما می‌شود.راهنمایی بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *