نحوه ورود و ثبت نام در سامانه خودرو برقی evauto.ir

نحوه ورود و ثبت نام در سامانه خودرو برقی evauto.ir

پربازدیدترین این هفته:

هشدار مسئولیت سرمایه گذاری
دیگران در حال خواندن این صفحات هستند:

اشتراک گذاری این مطلب:

فهرست مطالب:

نحوه ورود و ثبت نام در سامانه خودرو برقی evauto.ir، عنوان موضوعی است که در این پست به آن خواهیم پرداخت.

سامانه خودرو برقی

سامانه یکپارچه خودرو برقی راه‌اندازی شد. براساس اعلام مدیر سامانه یکپارچه خودرو، به‌خاطر عرضه و فروش خودرو‌های برقی سامانه جدیدی به آدرس https://evauto.ir ایجاد شده تا متقاضیان خرید خودرو برقی از طریق این بستر برای شرکت در طرح‌های پیش‌رو اقدام کنند.

خودرو‌های سامانه یکپارچه برقی

خودرو‌های سامانه یکپارچه برقی هنوز به شکل رسمی مشخص نشده است. با این حال همزمان با اولین طرح فروش خودرو‌های برقی که اواسط اردیبهشت امسال استارت خورد، سه خودروی برقی در دسترس متقاضیان قرار گرفت.

لاماری‌ایما هیبریدی را آرین پارس موتور به کشور آورده است. همان شرکتی که مسئولیت عرضه نسخه بنزینی لاماری را از سال ۱۴۰۱ برعهده دارد و حالا برای اولین بار با نسخه هیبریدی لاماری‌ایما طرف هستیم.

هونگچی E-QM۵ یکی دیگر از اولین خط‌شکن‌های برقی در سامانه یکپارچه محسوب می‌شد که در دسته مدل‌های ۳۰ هزار دلاری قرار می‌گیرد.

هوندا ENS۱ که در بازار جهانی تقریبا ۲۷ هزار دلار ارزش دارد، گزینه بعدی است. مدلی که قیمتش به‌شکل علی‌الحساب چیزی نزدیک یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان اعلام شده است. لونا هم خودرو برقی ایرانخودرو است. قیمت لونا نیز به شکل علی‌الحساب اعلام شد و خریداران خودرو برقی ایرانخودرو باید تا تعیین‌تکلیف نهایی، ۹۴۵ میلیون به حساب ایرانخودور واریز می‌کردند.

این مطالب رو به هیچ عنوان از دست نده:
اینجا می تونی سوالاتت رو بپرسی یا نظرت رو با ما در میون بگذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *