پیشخوان مجازی بانک رسالت تسهیلات وام| ساده ترین روش دریافت وام ۴۰۰ میلیونی قرض الحسنه رسالت

پیشخوان مجازی بانک رسالت تسهیلات وام| ساده ترین روش دریافت وام ۴۰۰ میلیونی قرض الحسنه رسالت

پربازدیدترین این هفته:

هشدار مسئولیت سرمایه گذاری
دیگران در حال خواندن این صفحات هستند:

اشتراک گذاری این مطلب:

فهرست مطالب:

با موضوع “پیشخوان مجازی بانک رسالت تسهیلات وام| ساده ترین روش دریافت وام ۴۰۰ میلیونی قرض الحسنه رسالت” در خدمتتان هستیم.

پیشخوان مجازی بانک رسالت بانک دارای خدمات الکترونیکی از قبیل خدمات چک، انتقال وجه و … است. توضیحات بیشتر در اندیشه معاصر ارائه شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، پیشخوان مجازی بانک رسالت تسهیلات وام و ساده ترین روش دریافت وام ۴۰۰ میلیونی قرض الحسنه رسالت، عنوان مطلبی است که در اندیشه معاصر به آن می پردازیم و یادآور می شویم از آنجا که بعضی خدمات بانکی مانند جابجایی فیزیکی اسناد و وجوه نقد ماهیتی فیزیکی دارند و به صورت مجازی قابل انجام نیستند، خدمات بانکداری پیشخوان مجازی بانک قرض الحسنه رسالت به دو دسته حضوری (تحویل در محل) و غیرحضوری (آنلاین) تقسیم شده و متناسب با نیاز مشتریان به ایشان ارائه می شود.

پیشخوان مجازی بانک قرض الحسنه رسالت درخواست های متعددی مانند صدور و تحویل دسته چک جدید، واریز و برداشت نقدی، صدور و تحویل گواهی تمکن مالی، صدور و تحویل چک رمزدار و … را در هر ساعتی از شبانه روز به صورت اینترنتی به انجام می رساند. در این مقاله علاوه بر معرفی پیشخوان مجازی بانک رسالت به نشانی pishkhan.rqbank.ir و امکانات آن به نحوه ورود، افتتاح حساب، دریافت رمز و نام کاربری و تسهیلات وام در این سایت پرداخته خواهد شد.

پیشخوان مجازی بانک قرض الحسنه رسالت pishkhan.rqbank.ir

پیشخوان مجازی بانک رسالت به منظور کاهش رفت و آمد و صرفه‌جویی در وقت مشتریان ایجاد شده است.

بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان نخستین بانک قرض الحسنه خصوصی بدون شعبه در کشور است که تمامی خدمات خود را به صورت غیر حضوری به مشتریان ارائه می دهد.

برای استفاده از خدمات پیشخوان مجازی بانک رسالت لازم است تا در یکی از شعب بانک رسالت اقدام به افتتاح حساب و احراز هویت نمایید. مشتریان قرض الحسنه رسالت می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی pishkhan.rqbank.ir و وارد کردن اطلاعات درخواستی شامل نام و نام خانوادگی، شماره همراه و کد امنیتی به حساب خود دسترسی پیدا کنند.

خدمات ارائه شده در این پیشخوان شامل بانکداری مدرن، خدمات چک، خدمات کارت، انتقال وجه، تسهیلات، خدمات سپرده، سهام عدالت و … است. همچنین رسالت کارت به عنوان زیر مجموعه ای از بانک قرض الحسنه رسالت در راستای فرهنگ استفاده از پول الکترونیکی و به منظور تسهیل در انجام امور مالی ایجاد شده است.

راهنمای ورود به پیشخوان مجازی بانک قرض الحسنه رسالت pishkhan.rqbank.ir

به گزارش اندیشه معاصر، مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت می توانند با مراجعه به پیشخوان مجازی بانک قرض الحسنه رسالت به آدرس pishkhan.rqbank.ir در هر ساعت از شبانه روز امور بانکی خود را بدون نیاز به حضور در شعبه انجام دهند.

در این شعبه مجازی خدماتی از قبیل پرداخت خودکار اقساط، درخواست دسته چک، فعال سازی و تمدید کارت نقدی و .. ارائه می شود.

پیش از استفاده از خدمات پیشخوان مجازی بانک رسالت لازم است تا برای افتتاح حساب به یکی از شعب بانک رسالت مراجعه کنید.

پس از افتتاح حساب به منظور استفاده از خدمات پیشخوان مجازی بانک قرض الحسنه رسالت آدرس اینترنتی www.rqbank.ir را در مرورگر خود وارد کنید.

در صفحه نمایش داده شده بر روی گزینه “ پیشخوان مجازی رسالت” کلیک نمایید.

در ادامه صفحه پیشخوان مجازی رسالت نمایش داده می شود.

در این قسمت پس از وارد کردن کد ملی و شماره تلفن کد تایید ۶ رقمی ارسال شده را وارد نمایید.

پس از احراز هویت کاربر صفحه پیشخوان مجازی بانک قرض الحسنه رسالت نمایش داده می شود.

این قسمت شامل خدماتی نظیر خدمات کارت، سهام عدالت، خدمات سپرده، تسهیلات، انتقال وجه، خدمات کارت و خدمات چک است.

اینترنت بانک مهر ایران، سامانه ای است که بانک قرض الحسنه مهر ایران برای خدمات آنلاین و غیر حضوری به مشتریان خود به وجود آورده است.

امکانات ارائه شده در پیشخوان مجازی بانک رسالت

بانک رسالت با فراهم کردن زیرساخت های مورد نیاز، پیشخوان مجازی بانک رسالت را برای سهولت دسترسی مشتریان راه اندازی کرده است. مشتریان می توانند پس از وارد کردن اطلاعات شخصی خود و دریافت کد ورود درخواست مورد نظر خود را ثبت کنند. خدمات ارائه شده در این شعبه به شرح زیر می باشد:

بانکداری مدرن: در این قسمت امکان فعال سازی و غیر فعال سازی خدماتی مانند تلفن بانک، اینترنت بانک و همراه بانک وجود دارد.

خدمات کارت: در این قسمت خدماتی مانند امکان صدور، مسدودی و رفع مسدودی، فعال سازی و غیر فعال سازی خدمات کارت در دسترس است.

خدمات چک: پیشخوان مجازی رسالت با ارائه خدماتی مانند رفع سو اثر چک، درخواست صدور دسته چک و گزارش جزئیات درخواست، مشتریان را از مراجعه به شعب بانک بی نیاز می کند.

انتقال وجه: در این بخش مشتریان می توانند درخواست انتقال وجه بالاتر از سقف یک میلیارد ریال را از طریق سانتا ثبت نمایند، همچنین در پنجره خدمات پیشخوان مجازی رسالت امکان تغییر سقف انتقال وجه وجود دارد.

لازم به ذکر است مشتریان پیشخوان مجازی بانک قرض الحسنه رسالت می توانند وجوه کمتر از یک میلیارد ریال را به وسیله اینترنت بانک قرض الحسنه رسالت انتقال دهند.

تسهیلات: مشتریان پیشخوان مجازی بانک رسالت در این سامانه علاوه بر برآورده کردن تسهیلات خود می توانند وام را به دیگران نیز معرفی کنند، همچنین در این بخش امکان تغییر سپرده جهت کسر و اصلاح اقساط پرداختی وجود دارد.

خدمات سپرده: این بخش ارائه دهنده خدماتی مانند معرفی نماینده و لغو نمایندگی، گواهی تمکن مالی، صدور صورتحساب لاتین و فارسی و اصلاح اطلاعات و ارسال از طریق پیامک است.

سهام عدالت: در پیشخوان مجازی بانک رسالت امکان فروش سهام عدالت برای مشتریان فراهم شده است.

مشاهده اطلاعات فردی: در این قسمت امکان وارد کردن و اصلاح اطلاعات شخصی و شماره همراه وجود دارد.

سایر درخواست های من: در این بخش مشاهده لیست کارت های مجازی و گزارش درخواست های من تعریف شده است.

پیشخوان مجازی بانک رسالت افتتاح حساب

پیشخوان های مجازی بانک ها مسیری برای کوتاه کردن و غیرحضوری ساختن موارد متعدد امور بانکی است. پیشخوان مجازی بانک رسالت همان طور که در بخش قبل ذکر شده به ارائه خدمات مختلف بانکی اختصاص یافته است. حال ممکن است مشتریان این بانک و یا افرادی که می خواهند به تازگی در این بانک افتتاح حساب کنند به دنبال امکان پیشخوان مجازی بانک رسالت افتتاح حساب باشند.

افرادی که قصد افتتاح حساب غیر حضوری در بانک رسالت را دارند بایستی به آدرس اینترنتی این بانک به نشانی rqbank.ir مراجعه کرده و از بخش ” عضویت و افتتاح حساب ” جهت این کار اقدام کنند.

سپس بر روی ” تقاضای عضویت و افتتاح حساب ” ضربه زده و مراحل بعدی را با تکمیل اطلاعات خواسته شد به انجام برسانند.بنابراین همانطور که ملاحظه شد پیشخوان مجازی بانک رسالت افتتاح حساب ممکن نبوده و افراد برای افتتاح حساب می بایست از سایت خود بانک اقدام نمایند./اندیشه معاصر

این مطالب رو به هیچ عنوان از دست نده:
اینجا می تونی سوالاتت رو بپرسی یا نظرت رو با ما در میون بگذاری:

4 پاسخ

  1. ضمن عرض سلام و ادب و احترام؛
    برای افتتاح حساب که به شعبه جنب فرمانداری واقع در شهرستان رشت حضورا” مراجعه کردم گفتند باید در سایت اقدام نمایید، در سایت هم که هر دفعه سعی کردم انجام دهم متاسفانه با مشکل ثبت نام مراجعه شدم و موفق نشدم.

  2. سلام امروز ۱۳ مرداد دقیقا ۵ روزی هست که سایت کار نمیکند و امکان هیچ نقل و انتقال و پرداخت قبوض و تسهیلات را نمی‌دهد این وضعیت تا
    چند روز دیگه ادامه دارد ؟🙏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *