تحلیل گر معروف کریپتو در مورد بیت کوین چه می گوید؟

تحلیل گر معروف کریپتو در مورد بیت کوین چه می گوید؟

پربازدیدترین این هفته:

هشدار مسئولیت سرمایه گذاری
دیگران در حال خواندن این صفحات هستند:

اشتراک گذاری این مطلب:

فهرست مطالب:

در این مطلب با موضوع “تحلیل گر معروف کریپتو در مورد بیت کوین چه می گوید؟” در خدمتتان هستیم.

مقدمه :

جیسون پیزینو، تحلیل‌گر کریپتو، پیش‌بینی می‌کند که بیت‌کوین در سال ۲۰۲۴ مشابه سال ۲۰۲۳ اوج خواهد گرفت. او معتقد است که تثبیت قیمت بیت‌کوین و انتخابات آینده آمریکا می‌توانند نقش مهمی در این روند داشته باشند و شاهد جهش بزرگی خواهیم بود.

لیست ایردراپ هایی که توسط مدیر منتور اعتبار سنجی شدن و به احتمال بالای 70% معتبر و امن هستند

تقلید بیت کوین از سال پیش خود

یک استراتژیست معروف در حوزه کریپتو معتقد است که تثبیت قیمت بیت‌کوین (BTC) در چند ماه گذشته شباهت زیادی به الگویی دارد که قبل از جهش پارابولیک سال گذشته رخ داد.

در یک جلسه استراتژی جدید، تحلیل‌گر جیسون پیزینو به ۳۳۰,۰۰۰ مشترک یوتیوب خود می‌گوید که تثبیت قیمت بیت‌کوین از ماه مارس شبیه به عملکرد قیمت آن در سال گذشته است، زمانی که بیت‌کوین به مدت شش ماه بیشتر به صورت جانبی حرکت کرد و سپس به یک صعود ۳ برابری دست یافت.

> “این به نظر می‌رسد بسیار شبیه به حرکت قبلی در سال ۲۰۲۳ است. شما حدود شش ماه در این محدوده قرار داشتید قبل از اینکه از آن منطقه خارج شود.”

پیزینو همچنین می‌گوید که انتخابات ریاست‌جمهوری آینده آمریکا او را نسبت به بیت‌کوین خوش‌بین کرده است. به گفته این تحلیل‌گر، بیت‌کوین در نوامبر ۲۰۲۰ – ماهی که آمریکایی‌ها برای انتخاب جو بایدن به عنوان رئیس‌جمهور خود رأی دادند – یک شکست بزرگ را تجربه کرد.

> “من همچنین نسبت به انتخابات آینده محتاط هستم، بنابراین نمی‌دانم این چگونه در زمان انتخابات پاسخ خواهد داد، آیا به یک ماه دیگر نیاز دارد تا به [بالاترین قیمت تاریخی خود] برسد به دلیل انتخابات که در نوامبر برگزار می‌شود و سپس ما شکست را مشاهده می‌کنیم همانطور که در سال ۲۰۲۰ دیدیم.

> شما حرکت اکتبر را داشتید، شکست از بالاترین قله‌ها. اما سپس در نوامبر بعد از انتخابات، آن زمان بود که شروع به آزمایش بالاترین قیمت تاریخی قدیمی کرد.

> بنابراین به هر حال، من فکر می‌کنم ما در سه‌ماهه چهارم شاهد آتش‌بازی خواهیم بود. اما سه‌ماهه سوم این دوره‌ای است که در حال بازسازی و زمان برای شکست به قیمت تازه است…

> الگوی مشابه به دفعه قبل – شاید ما یک جهش بزرگ دیگر را مشاهده کنیم. این قبلاً اتفاق افتاده است.”

در زمان نوشتن این مطلب، بیت‌کوین با قیمت ۵۶,۹۸۵ دلار در حال معامله است، که نزدیک به ۲٪ در روز افزایش یافته است.

* نظرات بیان شده مشاوره سرمایه‌گذاری نیستند. سرمایه‌گذاران باید قبل از انجام هرگونه سرمایه‌گذاری پرخطر در بیت‌کوین، ارزهای دیجیتال یا دارایی‌های دیجیتال دقت لازم را انجام دهند.

این مطالب رو به هیچ عنوان از دست نده:
اینجا می تونی سوالاتت رو بپرسی یا نظرت رو با ما در میون بگذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *