زمان واریز یارانه مهرماه | یارانه مهرماه این دهک‌ها واریز شد / یارانه ۴ محصول لبنی

زمان واریز یارانه مهرماه | یارانه مهرماه این دهک‌ها واریز شد / یارانه ۴ محصول لبنی

پربازدیدترین این هفته:

هشدار مسئولیت سرمایه گذاری
دیگران در حال خواندن این صفحات هستند:

اشتراک گذاری این مطلب:

فهرست مطالب:

در این پست با بررسی “زمان واریز یارانه مهرماه | یارانه مهرماه این دهک‌ها واریز شد / یارانه ۴ محصول لبنی” در خدمت شما هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، یارانه مهر برای چند دهک اول واریز شده است. افراد میتوانند از کارت بانکی خود اقدام به دریافت یارانه مهر ماه کنند. یارانه مهر ماه تا به امروز توانسته ذهن خیلی از مردم را درگیر خود کند. مقدار واریزی آن یکسان نمیباشد. برای یک سری از افراد ۳۰۰ یا ۴۰۰ میباشد و ذهن تمامی مردم درگیر میباشد. برای با خبر شدن از جزئیات بیشتر و کسب اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

زمان واریز یارانه مهر ماه ۱۴۰۳ چه روزی است؟

بر اساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، یارانه نقدی و معیشتی خانوار دهک‌های اول تا سوم درآمدی بیست و پنجم هر ماه پرداخت می‌شود. ضمن اینکه، یارانه سایر خانوارهای مشمول نیز سی‌ام هر ماه به دستشان می‌رسد.

همچنین، بر اساس جدولی که این سازمان ارائه کرده، مستمری کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی بیستم هر ماه و یارانه دارو و هزینه حمل و نقل و ذخیره‌سازی سوخت از ابتدای ماه پرداخت می‌شود.

یارانه مهر

یارانه مهر

مبلغ یارانه نقدی خانواری که در دهک‌های اول تا سوم درآمدی جای می‌گیرند، ۴۰۰ هزار تومان و باقی خانوار نیز ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده است./تجارت نیوز

اعلام زمان دقیق واریز یارانه مهر ماه

بر اساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، یارانه نقدی و معیشتی خانوار دهک‌های اول تا سوم درآمدی بیست و پنجم هر ماه پرداخت می‌شود. ضمن اینکه، یارانه سایر خانوارهای مشمول نیز سی‌ام هر ماه به دستشان می‌رسد.
همچنین، بر اساس جدولی که این سازمان ارائه کرده، مستمری کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی بیستم هر ماه و یارانه دارو و هزینه حمل و نقل و ذخیره‌سازی سوخت از ابتدای ماه پرداخت می‌شود.
مبلغ یارانه نقدی خانواری که در دهک‌های اول تا سوم درآمدی جای می‌گیرند، ۴۰۰ هزار تومان و باقی خانوار نیز ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده است.
چندی پیش خبرهایی درباره تغییر قیمت یارانه نقدی یا جایگزینی کالابرگ به جای یارانه نقدی منتشر شد. اما هنوز تصمیمی در این خصوص اتخاذ نشده است. وزیر اقتصاد اعلام کرد که تا مهرماه هیچ خبری از تغییر یارانه نقدی وجود ندارد و کمک معیشتی این ماه به‌زودی به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد. زمان حل مشکل یارانه نقدی هنوز مشخص نیست.
یارانه نقدی مهرماه ۱۴۰۳ در روز چهارشنبه، ۲۵ مهر ماه واریز خواهد شد و از ساعت ۲۴ همان روز قابل برداشت خواهد بود. بنابراین، یارانه‌بگیران می‌توانند در روز ۲۵ مهر یارانه خود را برداشت کنند.
در چنین شرایطی یارانه دهک اول تا سوم همان ۴۰۰ هزار تومان است که به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود. این مقدار برای افراد حاضر در دهک چهارم تا نهم به ۳۰۰ هزار تومان می‌رسد. افرادی هم که در دهک دهم قرار گرفته اند، مطابق سنوات گذشته یارانه‌ای دریافت نخواهند کرد. مگر اینکه به این موضوع اعتراض داشته باشند و اعتراض خود را در سامانه اعلامی سازمان هدفمندی یارانه‌ها به ثبت برسانند.
در این حالت کارشناسان اعتراض فرد را مورد بررسی قرار می‌دهد. اگر فرد طی شش ماه اخیر گردش مالی بیشتر از ۳۰۰ میلیون، پرواز خارجی و خرید خودرو بالای ۳۰۰ میلیون داشته باشد در دهک دهم قرار می‌گیرد. اگر هم فرد مشمول این موارد نشود، طبق درآمد فرد در دهک اول تا نهم قرار خواهد گرفت./صدای بورس

یارانه مهرماه این دهک‌ها واریز شد

ارانه کمک معیشتی مرحله ١۶۴ مربوط به مهر ماه ١۴٠٣ به حساب ١۰،۱۳۷،۹۰۶ سرپرست خانوار دهک های اول تا سوم در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۵ مهر ماه قابل برداشت است.

‎به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها،‎یارانه مرحله ١۶۴ به مبلغ ۱۱ هزار و ۱۲۰ میلیارد تومان بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، به ازای ۳۷،۹۴۱،۱۷۵ نفر در دهک های اول تا سوم توسط ٢٨ بانک عامل در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۵ مهر ماه قابل برداشت است./دنیای اقتصاد

عرضه یارانه ای ۴ محصول لبنی

مسعود امرالهی، مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: امروز در شورای قیمت گذاری سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان درباره نرخ این ۴ قلم محصولی لبنی تنظیم بازار با حضور مسئولین ذی ربط مذاکره شد.

وی افزود: نرخ جدید این محصولات ظرف ۷۲ ساعت آینده و پس از تأییداز سوی ستاد تنظیم بازار در سامانه ۱۲۴ قرار می‌گیرد.

بنابراین گزارش اقلام تنظیم بازاری شامل پنیر UF 400 گرمی، ماست دبه‌ای ۲ و ۲.۵ کیلو گرمی، شیر یک لیتری کم چرب و شیر نایلونی ۹۰۰ گرمی است.

در حال حاضر نیز با وجود تکذیب افزایش قیمت لبنیات، صنایع لبنی به جای عرضه ۴ محصول لبنی با قیمت مصوب، این محصولات را با اسامی و قیمت‌های جدید عرضه می‌کنند تا نرخ های دستوری را دور بزنند.

اما آنچه برای مردم در بازار قابل مشاهده است محصولات تنظیم بازاری برای خرید مردم در بازار مشاهده نمی‌شود./دنیای اقتصاد

شیر تو شیر بازار لبنیات کشور

در حالی دبیر انجمن صنایع لبنی از حذف یارانه لبنیات خبر می‌د‌هد که کارشناسان هشدار می‌دهند مصرف لبنیات کشور یک ششم کشورهای اروپایی است و احتمال دارد بیشتر از این کاهش یابد.
لبنیات آن‌قدر گران شده که مجبورم نصف میزان قبل شیر بگیرم، خیلی نگرانم که رشد بچه‌هام عقب بمونه» زن جوانی که در حال خرید از فروشگاه است می‌گوید. دبیر انجمن صنایع لبنی رضا باکری می‌گوید که «یارانه ۴ قلم کالای لبنی برداشته شده و به قیمت آزاد عرضه می‌شود». پس از اجرای هدفمندی یارانه‌ها در اردیبهشت سال ۱۴۰۱، دولت یارانه ۴ محصول لبنی پرمصرف شیر نایلونی کم چرب، شیر بطری کم‌چرب، پنیر یو اف و ماست دبه‌ای کم‌چرب را حفظ کرد تا از سبد غذایی مردم حذف نشود.مصرف لبنیات در کشور کمتر از نصف میانگین جهانی و یک شششم کشورهای اروپایی است در سالهای گذشته با بالارفتن قیمت لبنیات در بازار سرانه مصرف از ۸۰ به ۶۰ کیلو رسیده است.

قیمت لبنیات را هفته گذشته صنایع لبنی ۱۴ درصد گران کردند و پس از آن بود که دبیر انجمن صنایع لبنی اعلام کرد که طبق نظر سازمان حمایت از این به بعد ۴ قلم کالای یارانه‌ای هم بدون یارانه خواهد شد.

هنوز سازمان حمایت در باره حذف یارانه لبنیات خبر رسمی نداده است.

طبق یک تحقیق کاهش مصرف لبنیات باعث پوکی و بدشکلی استخوان، راشیتیسم در کودکان، انحنای ستون فقرات، کوتاه‌شدن میانگین قدی افراد جامعه، کوچک‌تر شدن سر و به دنبال آن کوچک‌شدن مغز در کشورهای آفریقایی با سرانه مصرف ۶۰ کیلوگرم، شده است./ایران جیب

اندیشه معاصر

 

اینجا می تونی سوالاتت رو بپرسی یا نظرت رو با ما در میون بگذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *