درآمد مرغداری

درآمد مرغداری

پربازدیدترین این هفته:

هشدار مسئولیت سرمایه گذاری
دیگران در حال خواندن این صفحات هستند:

اشتراک گذاری این مطلب:

فهرست مطالب:

در راهنما زیر از سایت مدیر منتور می خواهیم به بررسی درآمد مرغداری بپردازیم.

پیام مدیریت وب سایت: با توجه به تذکرات عزیزان در کامنت ها، اطلاعات این مقاله مورد بررسی مجدد قرار خواهد گرفت. لطفا تا زمان وجود این پیام، این اطلاعات را وحی منزل تلقی نفرمایید و حتما قبل از هر تصمیمی، تحقیقات لازم را بدست آورید.

مجموع ماهیانه درآمد مرغداری در سال 1403 1334166666 تومان است. منابع درآمدی شامل فروش مرغ و تخم مرغ و درآمد حاصل از فروش کود مرغ است. این رویکرد ثبات مالی را تضمین کرد و تعهد مزارع به بهینه سازی منابع و پایداری را برجسته کرد.

به حداکثر رساندن سود مرغداری در 1403: راهنمای کلی

در دنیای رو به رشد پرورش طیور، شناخت تفاوت های تولید درآمد، مدیریت هزینه و بهینه سازی سود بسیار مهم است. با شرایط فعلی بازار، به ویژه قیمت هر کیلو مرغ، می توان به سمت سودآوری قابل توجهی در حرفه فوق حرکت کنند.

راهنمای جامع مربوطه از سایت مدیر منتور به پیچیدگی‌های درآمد پرورش طیور می‌پردازد و درآمدهای بالقوه حاصل از فروش آن، تولید تخم‌مرغ و حتی درآمدهای اغلب نادیده گرفته شده از کود مرغ را روشن می‌کند.

درآمد حقوق تجارت بین الملل چقدر است؟

درآمد مرغداری از فروش مرغ در ماه (سال 1403)

درآمد مرغداری از فروش مرغ در ماه (سال 1403)
درآمد مرغداری از فروش مرغ در ماه (سال 1403)

درآمد اصلی هر کسب و کار مرغداری در فروش مرغ نهفته است. برای مزرعه ای که 10,000 جوجه در آن نگهداری می شود، با چرخه رشد متوسط ​​45 روزه که منجر به وزن متوسط ​​2.5 کیلوگرم در هر مرغ می شود، نتایج مالی مطلوب است. با در نظر گرفتن نرخ تلفات 5 درصدی، مزرعه می تواند انتظار فروش 9500 جوجه در هر چرخه را داشته باشد که در مجموع 23750 کیلوگرم طیور می باشد.

با نرخ فعلی بازار 80,000 تومانی به ازای هر کیلو در هر سیکل 1,900,000,000 تومان درآمد دارد. سالانه با قرار گرفتن 8 دوره از پروسه مذکور در تقویم، درآمد ناخالص به 15,200,000,000 تومان می رسد و همینطور درآمد ماهانه آن نیز به 1,266,666,666 تومان می رسد.

درآمد مرغداری از فروش تخم مرغ در ماه (سال 1403)

درآمد مرغداری از فروش تخم مرغ در ماه (سال 1403)
درآمد مرغداری از فروش تخم مرغ در ماه (سال 1403)

فراتر از تولید گوشت، تخم مرغ منبع درآمد قابل توجهی برای مرغداری هاست. با نرخ تولید روزانه 500 تخم مرغ، خروجی ماهانه به 15,000 تخم می رسد. با توجه به قیمت هر تخم مرغ 3,500 تومانی در بازار، درآمد ماهانه تنها از فروش تخم مرغ می تواند به 52,500,000 تومان برسد.

پس از کسر هزینه های مربوطه که شامل خوراک، بهداشت و نگهداری می شود، سود خالص حاصل از فروش تخم مرغ 2 میلیون و 450 هزار تومان محاسبه می شود. جریان درآمد اضافی در حرفه فوق نه تنها درآمد مزرعه را متنوع می کند، بلکه استفاده از منابع را به حداکثر می رساند و به سودآوری کلی کمک می نماید.

درآمد مرغداری از فروش کود مرغ در ماه (سال 1403)

درآمد مرغداری از فروش کود مرغ در ماه (سال 1403)
درآمد مرغداری از فروش کود مرغ در ماه (سال 1403)

جنبه‌ای که اغلب نادیده گرفته می‌شود، درآمد بالقوه حاصل از فروش کود مرغ است. مرغداری ها با ظرفیت تولید 10 تن در ماه و میانگین قیمت بازار 1,500 تومان در هر کیلوگرم می توانند ماهیانه 15,000,000 تومان درآمد اضافی هم داشته باشند.

روش فوق نه تنها روشی سازگار با محیط زیست برای مدیریت ضایعات ارائه می‌کند، بلکه یک محصول جانبی را نیز به کالایی سودآور تبدیل می‌ نماید که به پایداری و نتیجه نهایی مزرعه کمک می‌کند.

هزینه راه اندازی کارخانه خوراک دام و طیور چقدر است؟

مقایسه درآمد مرغداری در ایران با سایر کشورها (در سال 2024)

مقایسه درآمد مرغداری در ایران با سایر کشورها (در سال 2024)
مقایسه درآمد مرغداری در ایران با سایر کشورها (در سال 2024)

کشور

مرغ

تخم مرغ

کود

جمع

ایران(تومان) 1,266,666,666 52,500,000 15,000,000 1,334,166,666
آمریکا(دلار) 213,750 42,750 26,250 282,750
کانادا(دلار) 182,250 36,500 22,750 241,500
استرالیا(دلار) 197,000 34,250 23,000 254,250
انگلستان(دلار) 152,750 26,250 19,250 198,250
فرانسه(دلار) 144,500 25,000 18,000 187,500

بینش استراتژیک برای موفقیت در مرغداری

برای استفاده از فرصت های درآمدی بازار مذکور، مرغداران باید بهترین شیوه ها و استراتژی های نوآورانه را اتخاذ کنند، که شامل بهینه سازی بهره وری خوراک، تضمین سلامت و رفاه مرغ ها و همگام ماندن با روندهای بازار برای تنظیم استراتژی های قیمت گذاری بر اساس اصول فوق است.

به علاوه، کاوش در جریان‌های درآمدی جایگزین، مانند روش‌های کشاورزی ارگانیک یا محصولات تخصصی طیور، می‌تواند سودآوری را بیشتر نماید. تعامل با جامعه و بازارهای محلی، همراه با استراتژی های بازاریابی موثر، می تواند تقاضا را افزایش و جریان درآمد ثابت را تضمین کند.

برای موفقیت در حرفه فوق با مدیر منتور در ارتباط باشید. تخصص و استراتژی های نوآورانه آن ها به بهینه سازی درآمد مرغداری کمک می کند و از رشد و سودآوری بلندمدت در زمینه مربوطه اطمینان حاصل شود.

شیوه های پایدار و نوآوری های تکنولوژیکی

در مسیر به حداکثر رساندن سود، ادغام شیوه های پایدار و آخرین نوآوری های تکنولوژیک در عملیات مرغداری نه تنها مفید بلکه ضروری است و همینطور شیوه های کشاورزی پایدار نه تنها دوام طولانی مدت کسب و کار طیور را تضمین می کند، بلکه برای بخش رو به رشد مصرف کنندگان آگاه از محیط زیست نیز جذابیت دارد.

استقبال از پیشرفت های تکنولوژیکی

استفاده از فناوری در عملیات روزانه می تواند منجر به بهبود قابل توجهی در کارایی و بهره وری پروسه شود. سیستم‌های تغذیه خودکار، محیط‌های کنترل‌شده با آب و هوای منطبق با پروتکل ها و نظارت بر سلامت از طریق تجزیه و تحلیل مبتنی بر هوش مصنوعی می‌توانند میزان مرگ و میر را به شدت کاهش و نرخ رشد طیور را افزایش دهند و از عملکرد بالاتر در هر چرخه اطمینان حاصل شود.

مدیریت پسماند و نظارت بر محیط زیست

سیستم های مدیریت پسماند موثر در به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی پرورش طیور بسیار مهم است. تکنیک‌هایی مانند کمپوست‌سازی و تبدیل کود به بیوانرژی نه تنها جریان‌های درآمدی بیشتری را فراهم می‌کند، بلکه یک مرغداری را به عنوان پیشرو در شیوه‌های کشاورزی پایدار قرار می‌دهد.

تحلیل بازار و روند مصرف کننده

پیشرفت در صنعت طیور مستلزم درک دقیق پویایی بازار و ترجیحات مصرف کننده است. تجزیه و تحلیل دقیق رویه مصرف کنندگان، مانند افزایش تقاضا برای محصولات مرغ ارگانیک یا آزاد، می تواند جایگاه های سودآوری را در بازار آشکار نماید.

انطباق با ترجیحات مصرف کننده

با همسو کردن شیوه های تولید با ترجیحات مصرف کننده، مرغداری ها می توانند قیمت های بالاتری داشته باشند و وفاداری به برند را ایجاد کنند. ارائه محصولاتی که نیازهای غذایی خاص یا ملاحظات اخلاقی موجود در کار را برآورده می کنند، می تواند مزرعه را در بازار رقابتی متمایز نماید.

فرصت های بازار جهانی

کسب اطلاعات درست از بازارهای بین المللی همچنین می تواند جریان های درآمدی جدیدی را برای مرغداری ها باز کند. درک روندهای جهانی، همراه با الزامات نظارتی برای صادرات محصولات طیور، می تواند مزارع را قادر سازد تا از تقاضای رو به رشد برای گوشت و تخم مرغ در سراسر جهان بهره ببرند.

مدیریت مالی استراتژیک

مدیریت مالی کارآمد، ستون یک تجارت مرغداری سودآور است، که نه تنها شامل تخصیص مؤثر منابع، بلکه برنامه ریزی استراتژیک و مدیریت ریسک پذیری برای محافظت در برابر نوسانات بازار می باشد.

کنترل هزینه و کارایی

به حداقل رساندن هزینه های تولید بدون به خطر انداختن کیفیت، کلید به حداکثر رساندن حاشیه سود است، که پروسه مذکور شامل بررسی منظم کارایی خوراک، هزینه های مراقبت های بهداشتی و عملیاتی برای شناسایی مناطق کاری قابل بهبود است.

مدیریت ریسک

متنوع کردن منابع درآمد، تضمین قراردادها و بیمه می‌تواند خطرات مرتبط با نوسانات قیمت و رویدادهای غیرمنتظره را کاهش دهد و جریان درآمد ثابت و ثبات مالی را تضمین کند.

مشارکت افراد و ایجاد برند

ایجاد یک برند قوی و تعامل با جامعه هدف می تواند موقعیت بازار یک مرغداری را به طور قابل توجهی افزایش دهد. شفافیت در شیوه های کشاورزی، ابتکارات حمایت از جامعه و ارتباطات موثر می تواند اعتماد و وفاداری را در بین مصرف کنندگان ایجاد کند.

استفاده از بازاریابی دیجیتال

در عصر تکنولوژی امروزی، حضور آنلاین و بازاریابی مجازی ابزاری ضروری برای دستیابی به مخاطبان گسترده‌تر هستند. استفاده از رسانه های اجتماعی، بازاریابی محتوا و کانال های فروش آنلاین می تواند آگاهی و فروش را افزایش دهد.

کارشناسان مدیر منتور بینش ها و راه حل های ارزشمندی را برای افزایش سودآوری، با تکیه بر تخصص و درک خود از صنعت مورد نظر ارائه می دهند. مدیر منتور با استفاده از قدرت تبلیغات هدفمند و استفاده مؤثر از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، به مرغداران کمک می‌کند تا به بازارهای جدید وارد شده و با مشتریان به طور مؤثرتری نیز به تعامل برسند.

روش‌های نوآورانه ما نه تنها باعث افزایش فروش می‌شود، بلکه باعث رشد بلندمدت و پایداری در بخش پرورش طیور می‌گردد. مشارکت با مدیر منتور یک گام استراتژیک در جهت بازگشایی پتانسیل کامل تجارت طیور و دستیابی به موفقیت مالی بیشتر است.

توصیه می کنیم از صفحه دستورالعمل بازاریابی و فروش دیدن کنید.

تنوع محصول نوآورانه

گسترش دامنه محصولات به گونه ای که فراتر از محصولات مرغداری سنتی باشد، می تواند سودآوری را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. تنوع محصولات نوآورانه، مانند توسعه محصولات با ارزش افزوده مثل مرغ ترش، غذاهای آماده برای طبخ و تخم مرغ های ارگانیک یا تخصصی، می تواند تقاضای رو به رشد مصرف کنندگان برای راحتی و کیفیت را برآورده کند.

محصولات مرغداری با ارزش افزوده

معرفی محصولات با ارزش افزوده این امکان را به مرغداری ها می دهد تا قیمت های بالاتری در بازار بدست آورند و محصولات خود را متمایز نمایند. محصولات مذکور، که مزیت‌های راحتی یا تغذیه‌ای بیشتری را ارائه می‌دهند، می‌توانند برای بازارهای خاص جذاب باشند و قیمت‌های متنوعی را ارائه دهند.

تخم مرغ تخصصی

سرمایه گذاری در تولید تخم مرغ های تخصصی، مانند تخم مرغ های غنی شده با امگا 3، تخم مرغ های آزاد یا ارگانیک، می تواند به قسمت مصرف کننده های ویژه که مایل به پرداخت حق بیمه بیشتر برای مزایای سلامتی یا ملاحظات اخلاقی خود هستند، پاسخ دهد. تنوع فوق نه تنها درآمد را افزایش می دهد، بلکه تصویر برند مزرعه را به عنوان ارائه دهنده محصولات با کیفیت بالا و تخصصی نیز پررنگ تر می کند.

نتیجه گیری

نتیجه گیری
نتیجه گیری

در سال 1403، مزرعه طیور با رویکرد درآمدی چند وجهی رونق می گیرد. از طریق فروش مرغ، تخم مرغ و کود مربوطه مرغداری ها مجموعاً ماهیانه 1334166666 درآمد کسب کردند. فروش مرغ به تنهایی ماهیانه 1266666666تومان حاصل از تولید تقریباً 23750 کیلوگرم طیور در هر چرخه به همراه دارد.

فروش تخم مرغ سهم قابل توجهی را در بازار فوق به خود اختصاص داده است، 52500000 تومان به درآمد ماهیانه نیز افزوده است. به علاوه، مزرعه با فروش کود مرغی، ماهیانه 15000000 درآمد داشته باشد. جریان های درآمدی متنوع نه تنها ثبات مالی را تضمین می کند، بلکه بر تعهد مزرعه در به حداکثر رساندن منابع و پایداری در کار تأکید می نماید.

برای بهینه سازی درآمد مرغداری، همکاری با مشاوران متخصص مدیر منتور را توصیه می کنیم. مدیر منتور در ارائه مشاوره مناسب، استفاده از تکنیک های تبلیغاتی مدرن و حضور قوی در رسانه های اجتماعی برای افزایش درآمد تخصص دارد. مدیر منتور با اجرای استراتژی‌های خلاقانه که ریشه در علم تبلیغات پیشرفته دارد، روند فروش را تسهیل می‌کند و از رویکردی فعال برای به حداکثر رساندن درآمد در بخش مربوطه اطمینان می‌دهد.

سوالات متداول

  1. چه چیزی درآمد حاصل از فروش مرغ را تعیین می کند؟

درآمد حاصل از فروش مرغ در یک مرغداری تحت تأثیر چندین عامل کلیدی است. در ابتدا، ظرفیت کلی مزرعه برای نگهداری جوجه ها نقش مهمی ایفا می کند. به عنوان مثال، یک مزرعه با ظرفیت 10000 جوجه پتانسیل تولید مقدار قابل توجهی گوشت طیور را دارد.

میانگین وزن هر مرغ در پایان دوره پرورش، معمولاً حدود 2.5 کیلوگرم، نیز به طور قابل توجهی بر وزن کل قابل فروش تأثیر می گذارد. به علاوه، شرایط بازار، مانند قیمت فعلی هر کیلوگرم مرغ، مستقیماً بر درآمد تأثیر می گذارد.

قابل توجه است که نرخ استاندارد تلفات، که اغلب حدود 5 درصد می باشد، به دلیل عوامل مختلف مانند بیماری یا مرگ و میر، انتظار می رود که باعث کاهش تعداد جوجه های موجود برای فروش شود.

  1. چگونه تولید تخم مرغ می تواند درآمد مرغداری را افزایش دهد؟

تولید تخم مرغ یک جریان درآمدی حیاتی برای بسیاری از مرغداری ها است که حرفه فوق مکمل درآمدی حاصل از فروش مرغ می باشد. کلید به حداکثر رساندن درآمد از فروش تخم مرغ در نرخ تولید روزانه آن در مزرعه نهفته است که برای مثال می تواند 500 تخم در هر روز باشد.

نرخ تولید فوق، عملکرد ماهانه تخم مرغ را تعیین و وقتی در قیمت بازاری هر تخم مرغ ضرب شود، درآمد ناخالص حاصل از فروش آن ها را فراهم می کند. در نظر گرفتن هزینه های مربوط به تولید تخم مرغ، مانند خوراک، مراقبت های بهداشتی و مسکن ضروری است، زیرا این هزینه ها از درآمد ناخالص کسر می شود تا سود خالص حاصل از فروش تخم مرغ را به همراه داشته باشد.

  1. کود مرغ چه نقشی در درآمد مرغداری دارد؟

کود مرغ که اغلب نادیده گرفته می شود، می تواند منبع درآمد اضافی قابل توجهی برای مرغداری ها باشد. جنبه های کلیدی که باید در نظر گرفته شود ظرفیت تولید مزرعه است که می تواند به عنوان مثال 10 تن کود در ماه باشد و کیفیت کود دامی که بر ارزش بازار آن تأثیر می گذارد.

قیمت هر کیلوگرم کود مرغی در بازار نقش تعیین کننده ای در تعیین درآمد حاصل از منبع مذکور دارد. با فروش کود مرغی، مزارع نه تنها یک جریان درآمد اضافی ایجاد می کنند، بلکه با بازیافت زباله ها به شیوه های کشاورزی پایدار نیزکمک می نمایند.

  1. چرخه های پرورش مرغ چگونه بر درآمد سالانه فروش طیور تأثیر می گذارد؟

فراوانی و کارایی چرخه های پرورش در تعیین درآمد سالانه مرغداری بسیار مهم است. هر چرخه پرورش که معمولاً حدود 45 روز طول می کشد، در دسته ای از جوجه های آماده فروش یا تولید تخم مرغ است.

تعداد چرخه هایی که یک مزرعه می تواند در یک سال انجام دهد با ظرفیت تولید سالانه آن ارتباط مستقیم دارد. برای مثال، مزرعه‌ای که هشت دوره پرورش در سال را انجام می‌دهد، می‌تواند انتظار یک جریان ثابت درآمدی از فروش مرغ و تخم‌مرغ را داشته باشد و در نتیجه پتانسیل درآمد سالانه خود را به حداکثر برساند.

  1. چه عواملی بر سود خالص یک مرغداری تأثیر می گذارد؟

سود خالص یک مرغداری تحت تأثیر عوامل بی شماری قرار می گیرد که از درآمد ناخالصی حاصل از فروش مرغ و تخم مرغ شروع می شود، که از تمام هزینه های عملیاتی، از جمله خوراک، مراقبت های بهداشتی، مسکن و نیروی کار باید کم شود. کارایی عملیات مزرعه مانند ضریب تبدیل خوراک و مدیریت سلامت نیز نقش مهمی در به حداقل رساندن زیان و به حداکثر رساندن حاشیه سود دارد. به علاوه، موقعیت استراتژیک در بازار و قیمت گذاری محصول، مطابق با تقاضای مصرف کننده و شرایط بازار، می تواند درآمد را بهینه کرده و سودآوری را افزایش دهد.

اینجا می تونی سوالاتت رو بپرسی یا نظرت رو با ما در میون بگذاری:

26 پاسخ

  1. واقعا چرا دروغ میگین
    مرغ کیلو 80
    الان درب مرغداری کیلو 55 خرید دارن
    کلا 5 دوره میشه بریزی
    برین قشنگ مطالعه کنید بد بیاین حرف بزنید

  2. آقای نویسنده مقاله، اول برو مطالعه کن که سر خودت از حساب مرغداری در بیاد بعد بیا متل یه تحلیل اقتصادی برای یک مرغداری محاسبات مالی کن اولا که قیمت مرغ زنده الان 55000تومانه نه شما اومدی محاسبات رو برای مرغ کشتار شده آوردی پس افت و ضایعات مرغ چی میشه، چرا دارین دروغ میگن به مردم خدا لعنت کنه آدم دروغ گو رو

    1. سلام دوست عزیز. لطفا چناچه اطلاعات صحیح تر و کامل تر دارید، برای ما ارسال بفرمایید تا با نام خودتان به مقاله اضافه بشه.

    2. نصف مقالتون اشتباهه اول تحقیق کن بعد بیا بنویس خواهشا مرغ کجا ۸۰تومن مرغ ۵۲تومنه الان اونم اگه بخرن هزینه استهلاک وسایل آب برق گاز کارگر واکسن دارو…..

  3. تو گوه خوردی که این اعداد و ارقامی که ارائه کردی درست هست مردک ی سری دروغ و جفنگ نوشتی واسه جوان بدبخت اونم باور میکنه

    1. سلام دوست عزیز. لطفا اگر اطلاعات دقیق تر و صحیح دارید بفرمایید تا به نام خود شما در مقاله منتشر بشه. مقالات رو نویسنده می نویسه.

  4. من خودم مرغداری دارم که الان دو ساله درشو بستم . نمیصرفه . دارم بساز و بفروش میکنم

    1. سلام شما که عرضه نداشتی غلط کردی رفتی مرغداری زدی ،حالا با وام که گرفتی رفتی سفته بازی و به قول خودت بساز و بنداز

  5. واقعاً اون کسی که این مطالب رو نوشته مغز خر تو سرش بوده خب مرغ رو که از مرغدار نمیخرن ۸۰،توی وضعیت فعلی با این میزان مقدار سرمایه مرغداری فقط ضرر هست در ایران

  6. سلام . صاحب سایت یا هر چی که میگید به نظرات که اگه مقاله دارید بزارید بزارم .شما بعنوان مدیر این سایت اول از همه موظف هستید که قبل از نشر این چرندیات خودتون یه سرچ ساده بکنید . نه اینکه هر چی باشه بزارید . کجای دنیا ۸ دوره انجام میشه . دامپزشکی بیشتر از ۴ دوره را مجوز نمیده . بدون مجوز هم ۵ دوره . میشه اگه سریع سالن تمیز بکنی .قرنطینه رعایت نکنی. آقای عزیز این ارقام را شما از کجا تایید کردید گذاشتید که جوان مردم اون ۲۰ میلیون پولی را که دارن حروم یکنن

    1. تلفات حدقل۱۰ درصده اگه بیمار بشن ک بیشتر
      قیمت مرغ زنده هم کمتره
      اینکار نیاز ب مدیر کار بلد و باتجربه داره
      در بهترین حالت مرغداری ۱۰ هزار قطعه ای دوره ۲ ماهه با ۱.۵ ملیارد هزینه بتونه ۱۰۰ تومن سود کنه اونم اگه مشکلی پیش نیاد

    1. با این اراجیف خودتان را بدبخت نکنید مرغداری تو ایران صرفه اقتصادی نداره از همین الان محکوم به شکست هستی برو دنبال شغل دیگه

  7. سلام تو روخدا از کجاتون در میارین در سال ۴دوره جوجه ریزی میکنه یه مرغداری که مشکل مالی برای هزینه هاش نداشته باشه بعدشم اگه خواسته باشه مرغ رو از درخت هم بچینه باید هزینه کنه که توی این بازار بهترین پرورش داشته باشه کیلویی۵۰تومن براش در میاد بعد هم کیلویی۵۷ تومن تو بازار خوبش میفروشه اینها همش به شرط اینکه یه دونه هم نمیره

  8. نویسنده عزیزمقاله
    یااطلاعات کافی نداری
    یاتوهم زدی
    یاخیلی دلت خوشه

    کی گفته جنابعالی همچین نظری بدی
    (دکتردامپزشک با۳۰ سال سابقه کار)

  9. سلام
    اشتباه نویسنده ی محترم مقاله در محاسبات وزن مرغ زنده و کشتاری مي باشد.
    وزن زنده بین ۵۱تا ۵۵ هزار تومان در نوسان است در حالی وزن کشتاری بین ۷۵ تا ۸۲ هزار تومان مي باشد.
    وزن کشتاری در بهترین حالت ۷۵ درصد وزن زنده مي باشد .
    در بهترین حالت در طول سال نزدیک ۵ دوره جوجه ریزی انجام می گیرد

  10. یعنی این آمار و ارقام رو از کجا گرفتی !🤔 من خودم سرپرست مرغداری هستم صاحب مرغداری ۳ دوره هست مرغش داره تلفات ۸۰ درصد میده . یا مشتری داشیم ۲ دوره مرغ تخم گذار ریخته تا به پیک تولید رسیده مرغش مریز شده رفته کشتارگاه بیچاره شده این آمار های خسارت میلیاردی رو هم بنویسید
    بعد نوشتید ۸ دوره در سال ۸×۴۵=۳۶۰ بزنی روی ماشین حساب بد نیست پس کی طرف سالن هاشو بشوره ؟ کی مرغداری رو ضدعفونی کنه ؟ کی کودش رو بارگیری کنه ؟ جوجه ریختن که همینجوری نیست😡😡😡😡 لطفا اطلاعات اشتباه به مردم ندید ممنون

  11. سلام بر نویسنده ناشی و بیسواد آخه دوست عزیز این محاسبات رو از کجا آوردی ۸ دوره!!اولا من خودم سلطان جوجه ریزی هستم نهایتش در سال ۵ دوره اون هم منی که همه همکارا به من میگن سلطان جوجه ریزی ثانیا مرغ زنده با مرغ کشتاری که تو قیمت زدی ۸۰ خیلی فرق داره زنده قیمتش ۵۴ تومنه ثالثا مرغ الان حداقل باید ۵۵ روز تو سالن باشه تا به وزن۲۲۰۰ برسه و ۵ کیلو دان میخوره هر کیلو الان ۱۸ هزارتومنه جوجه هم از ۲۵ هزار تومن تا ۳۵ هزار تومن دوستان خودتون یه محاسبه ای بکنید حداقل ۱۰ درصد هم به این هزینه ها اضافه کنید جهت هزینه های متفرقه اعم از دارو، واکسن، کارگر، آب برق گاز و…..بعدش ببینید چقدر سوده توش دوستان خودتون حساب کنید!!!!

  12. سلام.مرغداری در سال نهایتا ۵ دوره جوجه ریزی درسال دارد ویک واحد ده هزاری هردوره پرورش باتوجه ب قیمتهای حال حاضر حدود صد تا صدوپنجاه میلیون درامد دارد واین هم بستگی به قیمت نهاده .قیمت مرغ .جوجه ونداشتن مرگ ومیر دارد. لطف کنید با این مقالات ذهن خواننده را منحرف نکنید .ممنون بامید موفقیت برای مرغداران عزیز

  13. سلام
    بنظر میاد کسانی که مخالفت کردند یه جورائی از اینکه افراد وارد این حوزه بشن ناراضی اند!!!!!!
    حالا ارقام بالا و پایین هست ولی کسی که بخواد کاری انجام بده قطعا سود دارد، سود خوبی که راضی کنندس

    1. نظر مخالفان فقط از روی دلسوزی هست ،اگر عرضه و پولشو داری بسم الله .بیاتو این صنعت.بلکه هم شما اراده پولادی داری و حتما سود خواهی کرد.ولی اینو بدون آدم بدون اطلاعات کافی حرف نزند نمیگن لاله

    2. نظر مخالفان فقط از روی دلسوزی هست ،اگر عرضه و پولشو داری بسم الله .بیاتو این صنعت.بلکه هم شما اراده پولادی داری و حتما سود خواهی کرد.ولی اینو بدون آدم بدون اطلاعات کافی حرف نزند نمیگن لاله همین ارقام بالا و پایین ،بالای ادمو پایین میکنه پایین ادمو هم بالا

  14. بیست ساله مرغداری دارم و اولین باره این اراجیف را می خوانم البته شاید این اطلاعات نادرست را از جهاد و وزارت کشاورزی گرفته باشه آقای نویسنده و با این آدرس غلط دادن هست که همینجوری مجوز احداث سالن مرغداری صادر میکنن و بعد چند سال ورشکستگی و تعطیل میشن،،،،،،، لعنت بر شرف دروغگو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *