بیشترین بازدهی صندوق های سرمایه گذاری بورس در هفته دوم فروردین ۱۴۰۳

بیشترین بازدهی صندوق های سرمایه گذاری بورس در هفته دوم فروردین ۱۴۰۳

پربازدیدترین این هفته:

هشدار مسئولیت سرمایه گذاری
دیگران در حال خواندن این صفحات هستند:

اشتراک گذاری این مطلب:

فهرست مطالب:

با موضوع بیشترین بازدهی صندوق های سرمایه گذاری بورس در هفته دوم فروردین ۱۴۰۳ در خدمت شما هستیم.

بررسی و مقایسه صندوق های سرمایه‌گذاری بورس در هفته دوم فروردین 1403 نشان می‌دهد، صندوق ترمه ایساتیس پویا در این هفته پربازده‌ترین صندوق بازار سهام از نظر دارایی بوده است.

کارشناسان بازار سرمایه همواره توصیه می‌کنند که افراد غیرحرفه‌ای با استفاده از روش‌های غیرمستقیم در این بازار سرمایه‌گذاری کنند.

بر این اساس، سرمایه‌گذاری در صندوق‌های متنوع بازار سهام که بر اساس میزان ریسک‌گریزی و ریسک‌پذیری افراد دسته‌بندی شده‌اند، راهکار ورود غیرمسقیم به بازار محسوب می‌شوند. همچنین، عملکرد و بازدهی این صندوق‌ها اثری مهم بر کلیت بازار سرمایه دارد و از این رو، ارزیابی آنها برای سرمایه‌گذاری امری با اهمیت به شمار می‌رود.  بر همین مبنا، در این گزارش صندوق‌هایی معرفی شده‌اند که در هفته دوم فروردین، بیشترین بازدهی هفتگی را برای سرمایه‌گذاران خود به ارمغان آورده‌اند.

بیشترین بازدهی صندوق های سرمایه گذاری بورس در هفته دوم فروردین ۱۴۰۳
بیشترین بازدهی صندوق های سرمایه گذاری بورس در هفته دوم فروردین ۱۴۰۳
این مطالب رو به هیچ عنوان از دست نده:
اینجا می تونی سوالاتت رو بپرسی یا نظرت رو با ما در میون بگذاری:

4 پاسخ

  1. سلام خسته نباشید من بازنشسته بیمه تامین اجتماعی هستم اگر بخواهم وام تا مبلغ 100ملیون بردارم شرایطش چگونه است ممنون اگر راهنمایی کنید

  2. ملی میگه 480تومنو یه سال بخوابون تا 300تومن 5ساله بهت بدم ماهی پنج و نیمم قسطشه اره

  3. نظر یا دیدگاه ما چه تاثیری در تصمیم گیری حضرات دارد؟ هر چه ما بگوییم آنها عکسش را انجام میدن..

  4. شما تیتر میزنید فروش فوری ولی در متن گفته میشود آنهایی که در زمستان ۱۴۰۲ ثبت نام کرده و برایشان پیامک ارسال گردیده. خب این چه فروش فوری است؟ آنهایی که ثبت نام کرده اند نمایشگاههایی هستند که در خدمت خودروسازان هستند و خودروها را در بازار آزاد میفروشند و درصدی هم به انها تعلق میگیرد. کلآ مملکت ما و اقتصادش همه در حال دور زدن هستند .مملکت تحریم است و دولت هم مردم را تحریم کرده. سود کارخانه ای کفاف خودروسازان را نمیدهد .برای اینکه حفظ ظاهر شود میگویند قیمت کارخانه. مثل سلطان سکه بالاخره این دلالان هم روزی به سرنوشت سلطان سکه دچار خواهند شد..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *