خرید اقساطی مغازه آنلاین: صاحب فروشگاه خود شوید!

خرید اقساطی مغازه آنلاین: صاحب فروشگاه خود شوید!

پربازدیدترین این هفته:

هشدار مسئولیت سرمایه گذاری
دیگران در حال خواندن این صفحات هستند:

اشتراک گذاری این مطلب:

فهرست مطالب:

آیا آرزوی داشتن کسب و کار خود را دارید، اما سرمایه کافی برای راه اندازی یک فروشگاه فیزیکی را ندارید؟ خبر خوب این است که راه حلی وجود دارد: خرید اقساطی مغازه آنلاین!

با خرید اقساطی مغازه آنلاین، می توانید به راحتی صاحب یک فروشگاه اینترنتی (یا همان آنلاین شاپ) شوید و از مزایای بی شمار آن بهره مند گردید. در ادامه به برخی از این مزایا اشاره می کنیم:

  1. سرمایه کم:

برخلاف راه اندازی یک فروشگاه فیزیکی که نیاز به سرمایه گذاری اولیه بالایی دارد، خرید اقساطی مغازه آنلاین به شما این امکان را می دهد که با سرمایه ای اندک (حدود 1.5 تا 2 میلیارد تومان) صاحب فروشگاه خود شوید. نکته دیگر این است که همین مبلغ را هم به صورت ماهانه پرداخت می کنید!

برای دریافت مشاوره، با ما تماس بگیرید.
  1. دسترسی گسترده:

مغازه آنلاین شما محدود به مکان جغرافیایی خاصی نیست و در 24 ساعت شبانه روز، 7 روز هفته برای مشتریان سراسر ایران قابل دسترس خواهد بود. به این معنی که می توانید به پتانسیل مشتریان بسیار بیشتری نسبت به یک فروشگاه فیزیکی دسترسی داشته باشید.

  1. تنوع نامحدود محصولات:

برخلاف یک فروشگاه فیزیکی که فضای محدودی برای نمایش محصولات دارد، در یک مغازه آنلاین می توانید طیف وسیعی از محصولات را به نمایش بگذارید و به مشتریان خود حق انتخاب بیشتری بدهید.

  1. مدیریت آسان:

مدیریت یک مغازه آنلاین بسیار ساده تر از یک فروشگاه فیزیکی است. شما می توانید به راحتی از طریق پنل مدیریتی فروشگاه خود، موجودی کالا، قیمت ها، توضیحات محصولات و … را مدیریت کنید.

  1. هزینه های کمتر:

هزینه های راه اندازی و نگهداری یک مغازه آنلاین به مراتب کمتر از یک فروشگاه فیزیکی است. شما نیازی به پرداخت اجاره مغازه، هزینه های برق و آب، حقوق کارکنان و … ندارید.

  1. شروع سریع:

راه اندازی یک مغازه آنلاین فرآیندی بسیار سریع و ساده است. شما می توانید با طی کردن چند مرحله ی ساده و در عرض چند روز صاحب فروشگاه خود شوید.

خرید اقساطی مغازه آنلاین فرصتی عالی برای افرادی است که می خواهند با سرمایه ای کم و بدون دردسر صاحب کسب و کار خود شوند.

همین امروز برای خرید اقساطی مغازه آنلاین اقدام کنید و به رویای خود برای داشتن یک کسب و کار موفق جامه عمل بپوشانید!

برای دریافت مشاوره، با ما تماس بگیرید.
اینجا می تونی سوالاتت رو بپرسی یا نظرت رو با ما در میون بگذاری:

10 پاسخ

  1. با سلام
    اولا اگر کلاهبرداری باشه چه سازمانی پاسخگوست ؟
    دوم اگر اینترنت به هر دلیلی قطع بشه یا ضعیف بشه چه سازمانی خسارت پرداخت می کند ؟

    1. با سلام. قراره یک وب سایت فروشگاه اینترنتی براتون راه اندازی بشه. دقیقا این وسط کلاه برداریش چیه؟ ده ها نمونه فعال داریم.
      نکته دوم اینکه سوال عجیبی می پرسید… مثلا اگر سیل بیاد چه سازمانی پاسخ گوی مغازه ها هست؟
      در همه قراردادها بندی به نام حوادث غیر مترقبه وجود داره که در اون تعیین تکلیف می شه.

  2. به نظرم خیلی به صرفه هست. الان یک مغازه تو تهران، راحت برای رهنش باید 7 میلیارد بدی تو جای خوب. این هزینه هیچی نیست .

  3. چرند تر از این ندیدم تا حالا، یک و نیم الی دو میلیارد؟ تازه هر ماه همینو پرداخت کنند؟ الان ما فروشگاه انلاین داریم و ابن مبلغ هم هزینه نکردیم و خیلیم خوبه
    خداییش چند سالتونه که این متن رو منتشر کردید، فکر کنم تهش ۱۰ ساله باشید، خیلی خنده داره🤣🤣🤣🤣

    1. خداوند به کسب و کارتون برکت بده عزیز. ما از روش هایی برای رسیدن به درامد های بالای 100 میلیون ظرف مدت کوتاه استفاده می کنیم. بنابراین مقادری هزینه اش، با شمایی که چند سال پیش یه فروشگاه زدی و منتظر موندی تا به یک درامد متوسط برسه متفاوت هست. اگر توضیحات بیشتر خواستید تماس بگیرید در خدمتتون هستیم.

    1. سلام. برای راه اندازی فروشگاه نیست. برای رسوندنش به فروش و درامد ماهانه 70 الی 200 میلیون تومان هست. راه اندازی یک فروشگاه نهایتا 15-20 میلیون هزینه دارد.

  4. من سه سال هست که فروشگاه آنلاین در حیطه کاری فروش لنت ترمز دارم. درآمدم هم گاهی تا ماهی 200 می ره. در بدترین حالت هم ماهانه 60 میلیون درآمد دارم. این رو نوشتم که دوستانی که می خوان احیانا تصمیمی بگیرند بتونند، از تجربه من استفاده کنند.

  5. آقای امیدی عزیز. ما دو سال هست آنلاین شاپ داریم. درامد میانگین ماهانه ما 40 میلیون تومان هست. اگر واقعا سایتتون حق می گه چاپ کنید نظرم رو.

    1. ما فقط کامنت های حاوی توهین و مسائل بی ربط رو تایید نمی کنیم. همون طور که مشاهده می کنید، دوستان هم در این پست هستند که نظرشون مخالف بوده و تایید شدند. کامنت شما هم تایید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *