وامی برای همه/شرایط دریافت وام قرض الحسنه مهر ایران به ساده ترین روش

وامی برای همه/شرایط دریافت وام قرض الحسنه مهر ایران به ساده ترین روش

پربازدیدترین این هفته:

هشدار مسئولیت سرمایه گذاری
دیگران در حال خواندن این صفحات هستند:

اشتراک گذاری این مطلب:

فهرست مطالب:

وامی برای همه/شرایط دریافت وام قرض الحسنه مهر ایران به ساده ترین روش، عنوان موضوعی است که در این پست به آن خواهیم پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبر جو در این گزارش علاوه بر مطالعه شرایط دریافت وام قرض الحسنه بانک مهر ایران می توانید به سایت بانک مهر ایران qmb.ir مراجعه نماید.برای اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر را دنبال کنید.

وامی برای همه/شرایط دریافت وام قرض الحسنه مهر ایران به ساده ترین روش

در این گزارش علاوه بر مطالعه شرایط دریافت وام قرض الحسنه بانک مهر ایران می توانید به سایت بانک مهر ایران qmb.ir مراجعه نماید.

وام بانک مهر ایران

بر اساس مجوز بانک مرکزی، از این پس بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران مجاز است به مشتریان حقوقی با اولویت شرکت‌های خرد و دانش‌بنیان این تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت کند.
این این تسهیلات ۷۵۰ میلیون تومان بود که در سال ۱۴۰۳ به ۹۰۰ میلیون تومان افزایش یافته و شرکت‌های مختلف می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

گفتنی است افزایش سقف این تسهیلات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، تغییری در سایر شرایط دریافت  این تسهیلات از این بانک ایجاد نمی‌کند.
متقاضیان لازم است موارد مختلف همچون ایجاد معدل حساب و ارائه تضامین مناسب با این تسهیلات درخواستی را رعایت کنند.

همچنین بر اساس مجوز بانک مرکزی، از این پس بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران مجاز است به مشتریان حقیقی خود تا سقف ۴۰۰ میلیون تومان این تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت کند.

گفتنی است این مصوبه صرفاً مربوط به این تسهیلات پرداختی از سوی بانک‌های قرض‌الحسنه کشور است.

افزایش این تسهیلات بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان، ‌در حالی است که این سقف در سال گذشته ۳۰۰ میلیون تومان بود.

۱- مبلغ هر قسط ۷ میلیون و ۲۷۲ هزار و ۷۲۷ تومان اعلام شده است.

۲- کل سود این تسهیلات به ۴۸ میلیون تومان می‌رسد.

این مطالب رو به هیچ عنوان از دست نده:
اینجا می تونی سوالاتت رو بپرسی یا نظرت رو با ما در میون بگذاری:

3 پاسخ

  1. سلام من آزاده جانباز عصاب روان غیرشاغل بیکار وظیفه بگیر ارتش من میخام از بانک خوب مهر ایران وام بگیرم قبلن ۲ سال پیش ۲۰ میلیون گرفتم کارمندان بانک با من خیلی خوب مهربان بودن من مستجر هستم ممنون میشم تشکر پرویز حسنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *